1-8
Muzaffer Sarısözen, Türk Halk Müziği, Makam, Usul
Mahmut Cemal SARİ, Özlem DOĞUŞ VARLI
ÂŞIK ONGUNİ’DEN DERLENEN KARAMAN YÖRESİ TÜRKÜLERİNİN MÜZİKAL VE EDEBİ ANALİZİ
Çekin Halay Dizilsin (Sivas Halayı) Adlı Eserin Biçim Özellikleri Açısından Tahlîli
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
İade-i-İtibar: Kabak Kemanenin Tarihsel Serüveni
Motif Akademi Halkbilimi Dergisi
Eurasian Journal of Music and Dance
Porte Akademik Müzik ve Dans Araştırmaları Dergisi
Hüseyin Sadettin Arel’in Türk makam müziğinde çok seslilik anlayışı: “kemençe beşlemesi” örneği
Orkun Zafer ÖZGELEN, Gözde ÇOLAKOĞLU SARI, Sadık Uğraş DURMUŞ