Meral BATUR, Alparslan BAŞDOĞAN
Uluslararası Disiplinlerarası ve Kültürlerarası Sanat
38-50
Resim, İmge, Grotesk, Çirkin, Korkunç
Antonis Samarakis’in “Nehir” Öyküsünde Su İmgesi
Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
TABLO ESER SEKTÖRÜNÜN FİNANSAL BOYUTU,SAHTECİLİKLER, TÜRKİYE’DE ESER İNCELEME VE YENİLİKLER
Bankacılık ve Finansal Araştırmalar Dergisi
TÜRKİYE BÜYÜK MİLLET MECLİSİ CAMİİ VE SANATSAL İMGELERİ
Batı Rönesansında Rebalais, Türkçe Yazında Köy Enstitülüler
Grotesk Anlatım: Giuseppe Arcimboldo’nun Resimlerine Genel Bir Bakış
SEZAİ KARAKOÇ’UN PİNG-PONG MASASI ŞİİRİNİN METAFOR VE İMGELERLE YENİDEN OKUNMASI
Osmanlı’dan Cumhuriyet’e Geçiş Sürecinde Basında Resim Eleştirisi
Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
SEZAİ KARAKOÇ’UN ŞİİRLERİNDE AYNA İMGESİ