Süphan Kaan ÇİFTCİ, Deniz DEMİRARSLAN
2020-Milli Mücadele'nin 100. Yılı Özel Sayısı
62-83
Cyberpunk, Sinema, İç Mekan, Mobilya, Teknoloji
Dijital Oyunlarda Transhümanizm Anlatısı: Cyberpunk 2077 Örneği
Polyester ve Poliüretan Döküm Teknikleriyle Klasik Tarz Mobilya Üretim Teknolojilerinin İncelenmesi
Gazi Üniversitesi Fen Bilimleri Dergisi Part C: Tasarım ve Teknoloji
Önder TOSUN, Mustafa ALTUNOK, İhsan KÜRELİ
MOBİLYA TASARIM YARIŞMALARININ PAYDAŞ GÖRÜŞLERİ ÜZERİNDEN DEĞERLENDİRİLMESİ
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Sporda Giyilebilir Teknoloji Üzerine Sistematik Bir Literatür Taraması
Uluslararası Güncel Eğitim Araştırmaları Dergisi
Sinema-Mimarlık Arakesitinde Cyberpunk (Siberpunk) ve “Ada” Filmi Üzerinden Eleştirel Bir Yaklaşım
Kurgusal Olmayandan Kurgusala: X-Men Red’de Ütopik Dünyaları Tasarlamak
Atakan KARATAŞ, Zeynep TUNA ULTAV
Muhasebe Hilelerinin Önlenmesinde Kullanılan Araçlar: BİST Şirketleri Üzerine Bir Araştırma
Ekrem Yıldız, Tuba Derya Baskan
FRANSA’DA SİNEMA DERGİCİLİĞİNİN TARİHSEL GELİŞİMİ VE POSITIF DERGİSİ
Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi