Avrasya Sosyal ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi
162-172
Oyun içi satın alma, video oyunları, çevrimiçi oyunlar, sanal ürünler, Oyun içi ürünler
Dijital Çağda İşletmecilik Dergisi
İstanbul Ticaret Üniversitesi Girişimcilik Dergisi
Hülya ÖZTAN KURU, Figen YILDIRIM
Çok teşekkürler! gizem çözüldü: IMDb kullanıcılarının çevrimiçi şükran ifadeleri
Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Dergisi
Şeyma KAVAK GÖKÇEK, Dilek AKBULUT
Üç Boyutlu Oyunların Eğitimde Kullanılması
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
Murat ÇOBAN, Rabia Meryem YILMAZ, Türkan Karakuş YILMAZ, Yüksel GÖKTAŞ