2023 Sayı: 113
İÇİNDEKİLER
İBRAHİM HALDUN TANER’İN ESERLERİNDE YABANCI DİL KULLANIMI
Halil ADIYAMAN
ХХ. YÜZYIL ÖZBEK EDEBİYATINDA MUAMMA TÜRÜ
Jalolıddın JURAEV
A. MARGULAN KORKYTA VE KOBYZA GELENEĞI ÜZERINE (hermeneutic vision)
Tynysbek KONYRATBAY
ÇALIKUŞU ROMANINDA BİRLEŞİK FİİL DEYİMLERİNİN ZARF-FİİL EKLERİYLE KULLANIMI
Arzu ŞEYDA GÜVEN
Abdurahman Özkendî’nin “Ḳiṣṣa-i Dāstān-i Çingiz Ḫan” ve “Ḥażret-i Mı̇̄r Tėmür Dāstānınıŋ Beyānı” Adlı Kitabının Fonetik ve Gramer Özellikleri
Senbek UTEBEKOV, Zulfiya MUMİNOVA
TATAR EDEBİYATINDA SIRA DIŞI BİR ROMAN: ETNOGRAFİK BİR KURMACA OLARAK ÇUVAŞ KIZI ENİSE
Cemalettin YAVUZ
ÖZBEK CEDİT TİYATROSUNA IŞIK TUTAN BİR ESER: ÇOLPAN’IN YARKINAY ADLI PİYESİNİN İNCELENMESİ
Hayat Deniz İLTAŞ
163.1b 36.2b
Arşiv
Sayı : 113
Sayı : 114
Sayı : 115
Sayı : 111
Sayı : 110
Sayı : 109
Sayı : 112
Sayı : 108
Sayı : 107
Sayı : 106
Sayı : 105
Sayı : 104
Sayı : 103
Sayı : 102
Sayı : 101
Sayı : 100
Sayı : 99
Sayı : 98
Sayı : 97
Sayı : 96
Sayı : 95
Sayı : 94
Sayı : 93
Sayı : 92
Sayı : 91
Sayı : 90
Sayı : 89
Sayı : 88
Sayı : 87
Sayı : 86
Sayı : 85
Sayı : 84
Sayı : 83
Sayı : 82
Sayı : 81
Sayı : 80
Sayı : 79
Sayı : 78
Sayı : 77
Sayı : 76
Sayı : 75
Sayı : 74
Sayı : 73
Sayı : 72
Sayı : 71
Sayı : 70
Sayı : 69
Sayı : 68
Sayı : 67