2018 Cilt: 2 - Sayı: 36
İÇİNDEKİLER
Tangut Dili ve Eski Türkçede Yüklemsel Kişi İşaretleri
Gülsün MEHMET
ALİ ASGAR CEMRASİ VE HALAÇ EDEBİYATI
Hasan GÜZEL
TOPLUMSAL GEÇİŞ TÖRENLERİNİN TEKNO-KÜLTÜREL BAĞLAMI ÜZERİNE BİR DEĞERLENDİRME
Ruhi ERSOY
DİL-MİLLET İLİŞKİSİ BAĞLAMINDA TÜRKÇEYİ BİLGİDEN BİLİNCE KONU EDİNEN ŞİİRLER
Kemal EROL
KAŞKAY TÜRKLERİNDE SOY DAMGALARI
Ferzane DEVLETABADİ
Mesnevilerde Rüya Teorileri
Gülçiçek AKÇAY
Çağatay Türkçesinde Görülen {+nI} İlgi Hâli Ekinin Kökeni Üzerine
Mehmet Vefa NALBANT
Eski Uygur Türkçesinde arıg turug, arıg silig ve arıg süzük İkilemeleri Üzerine
Emrah BOZOK
UYGUR HARFLİ OĞUZ KAĞAN DESTANINDA GEÇEN MOĞOLCA SÖZCÜKLER
Ferruh AĞCA, Bülent GÜL
DELİ DUMRUL HİKÂYESİNE YENİ YAKLAŞIMLAR
KÜRŞAT ÖNCÜL
FÜYÛZAT DERGİSİ VE 1905 SONRASI AZERBAYCAN`DA TÜRKÇE MESELESI
Zemine ZİYAYEVA
YABANCI / İKİNCİ DİL ÖĞRETİMİNDE DOĞAL YÖNTEM(LER) ve DOĞAL YAKLAŞIM(LAR) ÜZERİNE
Mustafa DURMUŞ
TAHİR İLE ZÜHRE HİKÂYESİNİN ÇEŞİTLİ VARYANTLARINDA GÖLGE ARKETİPİ
Kadriye TÜRKAN
TÜRKÇEDE AYKIRI ATASÖZLERİ
Oğuzhan DURMUŞ
Şamanizmden Tasavvufa Şamandan Sufi/Veliye Değişim/Dönüşümler
Mehmet Emin BARS
ÇUVAŞ TÜRKLERİNİN FOLKLORUNDAN “FAKELORE”UNA TATAR ALGISININ DEĞİŞİM VE DÖNÜŞÜMÜ
Bülent BAYRAM
YENİSEY YAZITLARINDAN TUBA III (E 51) YAZITININ SON SATIRI YA DA BALBAR NEDİR
Nurdin USEEV
KAYIP “ BALBINARI YAYLASI”NIN YERİ VE YAYLADAKİ SULTANIN KİMLİĞİ MESELESİ: KANUNÎ Mİ, TİMUR MU?
İbrahim ŞAHİN
69.7b 18.4b
Arşiv
Cilt: 2023 Sayı : 45
Cilt: 2022 - Sayı : 43
Cilt: 2022 - Sayı : 44
Cilt: 2021 - Sayı : 41
Cilt: 2021 - Sayı : 42
Cilt: 2021 Sayı : 42
Sayı : 40
Sayı : 39
Sayı : 38
Sayı : 37
Cilt: 1 - Sayı : 35
Cilt: 2 - Sayı : 36
Sayı : 35
Sayı : 36
Cilt: 1 - Sayı : 33
Cilt: 2 - Sayı : 34
Sayı : 34
Sayı : 33
Cilt: 1 - Sayı : 31
Cilt: 1 - Sayı : 32
Sayı : 31
Sayı : 32
Sayı : 29
Sayı : 30
Cilt: 0 - Sayı : 30
Cilt: 0 - Sayı : 29
Sayı : 27
Sayı : 28
Cilt: 0 - Sayı : 27
Cilt: 0 - Sayı : 28