2023 Sayı: 48
İÇİNDEKİLER
DİJİTALLEŞEN TİYATRODA SEYİRCİ, BİR UYGULAMA ÖRNEĞİ: ‘’CYPRESENCE’’ VR PERFORMANS
Yusuf Onur AYDIN
SİCİLYA’DAN ROMA’YA: İTALYAN LAVTA MÜZİĞİNİN TARİHSEL GELİŞİMİ1
Sarper DAĞTEKİN
METİNLERARASILIK BAĞLAMINDA BEETHOVEN’IN AYIŞIĞI SONATI’NIN BİRİNCİ BÖLÜMÜ VE SCHUMANN’IN OP.17 DO MAJÖR FANTEZİ’SİNİN ÜÇÜNCÜ BÖLÜMÜ ARASINDAKİ İLİŞKİ
Ayşegül DİNÇ, Levent ÜNLÜ
GÜNDELİK HAYATTA YABANCILAŞAN BİREYİN RESİMDEKİ YANSIMALARI
Fide Lale DURAK, Serap EMMUNGİL KARAMANOĞLU
MİKRODALGA FIRIN İLE SERAMİK PİŞİRİM UYGULAMALARI
Melda GENÇ
20. YÜZYIL SONRASI SERAMİK SANATINI ETKİLEYEN SANAT HAREKETLERİ VE SOFRA SERAMİĞİNİN SANAT NESNESİNE DÖNÜŞÜMÜ
Hasan İN, Kaan CANDURAN
İÇ MİMARLIK EĞİTİMİNDE ESNEKLİK ODAKLI BİR ÇALIŞMA
Güler KARABEKİR, Emine Nur OZANÖZGÜ
FLORANSALI RESSAM GIOTTO DI BONDONE RESİMLERİNDE SELÇUKLU HALI MOTİFLERİNDEN İZLER1
Çiğdem KARAÇAY
LUDWIG van BEETHOVEN Op:5 No:2 VİYOLONSEL-PİYANO SONATININ FORM VE İCRA TEKNİKLERİ AÇISINDAN İNCELENMESİ
Şahin İzzet NAZLIAKA, Zeynep Aslı GÜLTEKİN
SİNEMA FİLMLERİNDE 3 BOYUTLU GRAFİKLERİN ANLATI YAPISINA ETKİSİ
Melda ÖNCÜ
PANDEMİ SÜRECİNDE İLKÖĞRETİM YAPILARINDA İÇ MEKAN TASARIMI1,2
Ayşe SUNGURLU, Onur ÜLKER
İÇ MİMARLIK EĞİTİM MÜFREDATININ OLUŞTURULMASINDA GÜNCEL YAKLAŞIMLAR
Ceyhun ŞEKERCİ, Murat ORAL
EKSTRÜZYON ARAÇLARININ GELİŞİMİ VE ÇAĞDAŞ SERAMİK SANATINDA KULLANIMI
Ferda TAZEOĞLU FİLİZ
MİMARİ MEKÂN ÜRETİMİNDE SİSTEMATİK BİR YAKLAŞIM: HÜCRESEL OTOMATA YÖNTEMİ
Narin FARAVAR
ÇOCUKLARA YÖNELİK GIDA ÜRÜNÜ AMBALAJLARINDA SÜRDÜRÜLEBİLİR GRAFİK TASARIM ÖRNEKLERİ
Maşallah SİNCAR, Atila IŞIK
21.4b 11.2b
Arşiv
Sayı : 48
Sayı : 49
Cilt: 0 - Sayı : 46
Sayı : 45
Sayı : 44
Cilt: 0 - Sayı : 45
Cilt: 0 - Sayı : 44
Sayı : 42
Sayı : 43
Sayı : 40
Sayı : 41
Cilt: 0 - Sayı : 41
Cilt: 0 - Sayı : 40
Sayı : 39
Sayı : 38
Sayı : 36
Sayı : 37
Cilt: 0 - Sayı : 36
Sayı : 35
Sayı : 34
Cilt: 0 - Sayı : 34
Cilt: 0 - Sayı : 35
Sayı : 32
Sayı : 33
Cilt: 0 - Sayı : 33
Cilt: 0 - Sayı : 32
Sayı : 31
Sayı : 30
Cilt: 0 - Sayı : 30