2022 Sayı: 22
İÇİNDEKİLER
İSTANBUL SİLÜETİNDE DOLMABAHÇE SARAYI İMGESİNİN 1950 SONRASI DÖNÜŞÜMÜ
Ebru ŞEVKİN, Murat GÜL
KOLEKTİF BELLEK VE KÜLTÜREL MİRAS: GEÇ OSMANLI DÖNEMİ İSTANBUL KORUYUCU SAĞLIK KURUMLARI ÜZERİNDEN BİR İNCELEME
Sümeyye GİDER, Zeynep Gül ÜNAL
ŞAH MAHMÛD NİŞÂBURÎ MUSHAFI’NIN (TSMK H.S. 25) HAT SANATI BAKIMINDAN TAHLİLİ
Fatih ÖZKAFA
III. AHMED KÜTÜPHANESİ’NDE KÂĞIT OYMA TEZYİNATLI FENER
Ahmet Sacit AÇIKGÖZOĞLU, Elif YURDAKUL
XVIII. VE XIX. YY’ DA TEZHİ̇P SANATINDA OSMANLI MODERNLEŞMESİ̇Nİ̇N İZLERİ̇: OSMANLI SARAYINDA TÜRK ROKOKOSU ÜSLUBU VE SER MÜCELLİ̇DAN-I HASSA HEZARGRADLIZADE ES-SEYYİ̇D AHMED ATAULLAH
Ayşegül DURMUŞ
OSMANLI DÖNEMİNDE KÜÇÜKSU KASRI’NIN DİPLOMATİK KABUL VE KONAKLAMA AMAÇLI KULLANIMI
Osman Nihat BİŞGİN, Mustafa Yiğit BALDAN
TARİHİ TEKSTİLLERDE REKONSTRÜKSİYON
Ragsana HASANOVA
6.6b 2.6b
Arşiv
Sayı : 24
Sayı : 22
Sayı : 23
Sayı : 21
Sayı : 20
Sayı : 19
Sayı : 18
Sayı : 17