2023 Sayı: 24
İÇİNDEKİLER
EDİRNE SARAYI (SARAY-I CEDÎD-İ ÂMİRE)’NIN MEVCUT DURUMU, SORUNLARI VE MAKUS TALİHİ HAKKINDA BAZI TESPİTLER
Mustafa ÖZER
Topkapı Sarayı’nda Mîmar İmzâları
Abdülhamit TÜFEKÇİOĞLU
SULTAN I. ABDÜLHAMİD HAN ODASI, HAZİNE ODASI VE YEMİŞ ODASI’NDAKİ KUŞAK YAZILARININ RESTORASYON İLKELERİ AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ
Ali Rıza ÖZCAN
BAĞDAT KÖŞKÜ’NDE YENİDEN KULLANILAN ANTİK RENKLİ MERMERLER VE DİĞER TAŞLAR
Zeki BOLEKEN
MECAZî BİR İFADE BİÇİMİ OLARAK TOPKAPI SARAYI KAPILARI
Belkıs DOĞAN
REVAN KOLEKSİYONU KATI‘ CİLTLERİNDE ERKEN DÖNEM OSMANLI ÖRNEKLERİ
Beyza ÇAKIR
İlk Osmanlı ressamları müziği nasıl gördü: 1 Dilsûznâme ve Külliyâtı Kâtibî’nin resimlerinde görülen müzik
Recep Ersu PEKİN
MİLLÎ SARAYLAR RESİM MÜZESİ YAVER RESSAMLAR OSMAN NURİ PAŞA, HALİL PAŞA, ŞEKER AHMED ALİ PAŞA VE HÜSEYİN ZEKÂİ PAŞA KOLEKSİYONLARI
Gülsen SEVİNÇ KAYA, Ümit KILINÇ
Mimarî ve Estetik Unsurlarıyla Aynı Dönemde Farklı Coğrafyalarda İnşa Edilmiş İki İslâm Sarayı; Elhamra ve Kubâdâbâd
Sümeyra OCAK AHMED
6.6b 2.6b
Arşiv
Sayı : 24
Sayı : 22
Sayı : 23
Sayı : 21
Sayı : 20
Sayı : 19
Sayı : 18
Sayı : 17