2019 Cilt: 28 - Sayı: 1
İÇİNDEKİLER
Tire Yalınayak Hamamı Restorasyonu ve Yapıya İlişkin Yeni Bulgular
Şakir ÇAKMAK
Belgeler Işığında Hınıs Ulu Camii’nin Tarihlendirilmesi
Korkmaz ŞEN
Türkiye’de Anıtsal Yapıların Korunmasında Uygulama Boyutunda Yaşanan Sorunlar: Ayasofya Müzesi ve Fatih Camii Örnekleri
Burcu Selcen COŞKUN
Venedik Denizcilik Tarihi Müzesi’nde Sergilenen Osmanlı Eserlerine Dair Değerlendirme
Mustafa Gürbüz BEYDİZ
Marmaray Projesi Kazıları (Yenikapı, Üsküdar, Sirkeci) Osmanlı Dönemi Sırsız Seramikleri
Turgay POLAT
Terk Edilmekte Olan Kırsal Mimari Miras: Ödemiş - Karadoğan Köyü
Ayşen BOĞAZİÇİ YAKUT
Geleneksel Düzce-Konuralp Evlerinin Yapı Elemanları
Funda NALDAN
Batı Anadolu’dan Adalara Duvar Resmi Bağlamında Midilli’de Resimli İki Konut
İnci KUYULU ERSOY
Banksy’nin Sotheby’s Galerisi’nde Gerçekleştirdiği Performansın Bir Olgu Olarak Sanat Tarihi Sürecindeki Yeri
Bülent ORAL
Batı Sanatında Bir Karşı-Reformasyon Teması: Loreto Meryem’i
Tüles ÜRESİN
“Mimarsız Mimarlık - Kapadokya Bölgesi Kaya Oyma Camileri” / Ayşe Budak
Lokman TAY
“Çankırı’nın Tarihi Ve Kültürel Mirası (XI-XX. Yüzyıl)” Adlı Kitabın Eleştirisi
Halit ÇAL
MARMARAY PROJESİ KAZILARI (YENİKAPI, ÜSKÜDAR, SİRKECİ) OSMANLI DÖNEMİ SIRSIZ SERAMİKLERİ
TİRE YALINAYAK HAMAMI RESTORASYONU VE YAPIYA İLİŞKİN YENİ BULGULAR
BANKSY’NİN SOTHEBY’S GALERİSİ’NDE GERÇEKLEŞTİRDİĞİ PERFORMANSIN BİR OLGU OLARAK SANAT TARİHİ SÜRECİNDEKİ YERİ
BELGELER IŞIĞINDA HINIS ULU CAMİİ’NİN TARİHLENDİRİLMESİ
122b 51.1b
Arşiv
Cilt: 32 Sayı : 1
Cilt: 31 - Sayı : 1
Cilt: 31 - Sayı : 2
Cilt: 31 Sayı : 2
Cilt: 30 - Sayı : 1
Cilt: 30 - Sayı : 2
Cilt: 29 - Sayı : 1
Cilt: 29 - Sayı : 2
Cilt: 28 - Sayı : 2
Cilt: 28 - Sayı : 1
Cilt: 27 - Sayı : 2
Cilt: 27 - Sayı : 1
Cilt: 26 - Sayı : 2
Cilt: 26 - Sayı : 1
Cilt: 25 - Sayı : 2
Cilt: 25 - Sayı : 1
Cilt: 24 - Sayı : 2
Cilt: 24 - Sayı : 1
Cilt: 23 - Sayı : 2
Cilt: 23 - Sayı : 1