2021 Sayı: 6
İÇİNDEKİLER
NOKTALAMA İŞARETLERİNİN ANLAMA ETKİSİ BAKIMINDAN ARAPÇA VE TÜRKÇENİN KARŞILAŞTIRILMASI
Osman AKTAŞ, Luay Hatem YAQOOB
GÖZENE KÖYÜ AĞZINDA “OYUN, MEVSİM, YEMEK VE GIDA” İLE İLGİLİ KÜLTÜREL UNSURLARA AİT SÖZ VARLIĞI
Osman TÜRK, Fatma KOÇ
PAT BARKER’IN KIZLARIN SUSKUNLUĞU ESERİNDE TARİHSEL KURGU
Engin BÖLÜKMEŞE, Halil ÖZDEMİR
CENGİZ AYTMATOV’UN “İLK ÖĞRETMEN” ADLI HİKÂYESİ ÜZERİNE EĞİTİM BAĞLAMINDA BİR OKUMA DENEMESİ
Enser YILMAZ, Seher İLASLAN
ŞAH İSMAİL HATÂÎ’NİN DİVAN’INA BİYOGRAFİK BİR BAKIŞ: DİVÂN’DAKİ “GÉNE ‘EZM ÉYLEDİ KÖŊLÜM GÉDER OL ŞĀH-I E‘LĀYA” GAZELİNİN ÇALDIRAN SAVAŞI ÜZERİNDEN İNCELENMESİ
Elife ATEŞ
NÂİLÎ’NİN KENZ-İ NESÂYİH ADLI ESERİNDE YER ALAN DEYİMLER VE BU DEYİMLERİN METİN İÇİNDEKİ KULLANIMI
Fatma İMAMOĞLU
ÂŞIK-SEVGİLİ TASVİRLERİNE İLİŞKİN KARŞITLIKLARIN GAZELLERDEKİ YANSIMALARI
Mahmut GİDER, Soner ÇİFTÇİ
MİTOLOJİK İNANÇLARDA VE ANLATILARDA YER ALAN BALIK MOTİFİ VE BALIK MOTİFİNİN GÜNÜMÜZ EFSANELERİNE YANSIMASI
Haktan KAPLAN
REFİK HALİD KARAY’IN ROMANLARINDA BAKIŞ AÇISI VE ANLATICI DÜZLEMİ
Fatma TOPDAŞ ÇELİK
KİTAP ÂŞIKLIĞINDAN HANEDAN SEVGİSİNE GİDEN YOLDA NADİDE BİR ESER: MEVÂHİBÜ’S-SÜLÛK
Büşra CİDİR
KLASİK TÜRK ŞİİRİNDE KILIÇ (15-16. YÜZYIL DİVANLARINA GÖRE)
Ali DUMAN
TÜRKİYE TÜRKÇESİ AĞIZLARI ÜZERİNE İL VE İLÇELER DÜZEYİNDE YAPILMIŞ LİSANSÜSTÜ ÇALIŞMALAR
Enes ASIL
TÜRKÇEDE İLK GÜNLÜK-ROMAN: BİR HATIRA-I PEJMÜRDE
Ercan GÜROVA
PAUL ELUARD VE NAZIM HİKMET’TE RENKLERİN DİLİ ŞİİRDE RENKLER AÇISINDAN KARŞILAŞTIRMALI BİR YAKLAŞIM
Sudan ALTUN, Halil ÖZDEMİR
9.2b 3.6b
Arşiv
Sayı : 9
Sayı : 7
Sayı : 8
Sayı : 6
Sayı : 5
Sayı : 4
Sayı : 3
Sayı : 2
Sayı : 1