2019 Sayı: 4
İÇİNDEKİLER
George Orwell’ın Edebi Gazetecilik Anlayışı: ‘Wigan İskelesi Yolu’ Yapıtının Çözümlemesi
Bilge Yasemin BÖĞÜR, Ömer ÖZER
Görsel İletişim Tasarımı Olarak Ekslibris ve Dijital Dönüşümü
Hasip PEKTAŞ
Alışveriş Bağımlılığı
Beyza ARIDURU AYAZOĞLU, Melisa AKSU, Hüseyin ÜNÜBOL, Gökben HIZLI SAYAR
Türkiye’de İlk Güzellik Yarışmaları ve Basının Öncü Rolü: Genç Cumhuriyet’in Asri Güzelleri
Filiz YILDIZ
Risk Toplumu Söylemlerinin Televizyon Reality Programlarında Temsili
Cem TUTAR
The Relationship Between Parasocial Theory and Brand Placement
Burcu ÖZBAY
Glokal Reklam ve Metafor: Üniversite Öğrencileri Üzerine Bir Odak Grup Çalışması
Cihan BECAN
Women and Public Relations: A Study on Turkey’s Female PR Experts
Tuğçe ERTEM ERAY, Pınar ASLAN
Kıbrıs Türk Toplumunda Milliyetçiliğin Tarihsel Dinamikleri ve Basın
Eren Ekin ERCAN
Yeni Medya’ya Yönelik ‘Yeni’ Yaklaşımlar: Yeni Medya ve Post-Yapısalcılık/Postmodernizm
Güven ÖZDOYRAN
An Analysis on Ambivalence in Cinema: “The Last Tycoon” Elia Kazan
Besna AĞIN
Instagram’da Zamana Yolculuk: Nostalji Algısının Yeniden Üretilmesi ve Tbt’nin Kullanım Pratikleri Üzerine
Betül TANSEL, Serhat KAYA
Medyada Kanaatler Üzerine: Kanaat Üreticileri Doksozoflar
Eser KARATAŞ
Mısır Filmlerinin Türk Sinemasında Yarattığı Etki
Emel AKBAŞ
Yanlış Bilgiler ve Biliş İlişkisi: Suriyeli Mülteci Dezenformasyonuna Gelen Kullanıcı Yorumları Üzerine Bir İnceleme
Murat ULUK
Hıfzı Topuz ile UNESCO Yılları Üzerine
Nejla POLAT
Burjuvazinin ve Kapitalist Zihniyetin Temelleri
“Kızılca Kıyamet Koparken”in Düşündürdükleri
Pınar ÖZŞARLAK
23b 16.2b
Arşiv
Sayı : 11
Sayı : 12
Sayı : 10
Sayı : 9
Sayı : 8
Sayı : 7
Sayı : 6
Sayı : 5
Sayı : 4
Sayı : 3
Sayı : 2
Sayı : 1