2015 Sayı: 9
İÇİNDEKİLER
ÖTEKİNİN İNŞA EDİLDİĞİ SORUNLU BİR ALAN OLARAK OSCAR ÖDÜL TÖRENLERİ (85. Akademi Ödülleri ve “Argo” Filmi Örneği )
Yusuf Yurdigül, Naci İspir, Aslı Yurdigül
MODERN TÜKETİM KÜLTÜRÜNDEN POSTMODERN TÜKETİM KÜLTÜRÜNE GEÇİŞİN ELEKTRONİK TİCARET ÜZERİNDE OLUŞTURDUĞU ETKİLER
Adem Yılmaz, Hatice UZUNÇELEBİ
GÖZETLEYEN İKTİDARDAN GÖZETLENEN İKTİDARA: YENİ İLETİŞİM TEKNOLOJİLERİNİN GÜÇ PAYLAŞIMINA ETKİSİ
Hakan Temiztürk, Elif Taner
SİNEMADA ERİL SÖYLEM VE ATIF YILMAZ FİLMLERİNDE KADIN SORUNU
İrfan Hıdıroğlu, Semra Kotan
PAZARLAMA İLETİŞİMİ EKSENİNDE ÇEVRECİLİK: YEŞİL KURUM, MARKA VE HALKLA İLİŞKİLER
Derya TELLAN
BİR ÖZEL EFEKT UYGULAMASI OLARAK FİLM YAPIMINDA “COLOR CORRECTION”
İbrahim Etem ZİNDEREN, Aslı YURDİGÜL
LİBERAL DEMOKRASİNİN ONTOLOJİK VE AHLAKİ TEMELLERİNE YÖNELİK ELEŞTİREL BİR YAKLAŞIM
Naci İSPİR, Yusuf YURDİGÜL, Yavuz KÜÇÜKALKAN
TURİZM DESTİNASYON PAZARLAMA VE TANITIMDA WEB SİTELERİ: BİR WEB PORTALI İNCELEMESİ
Sait Sinan ATILGAN, Murat KARAPINAR
KADINA YÖNELİK ŞİDDETİN SİNEMATOGRAFİK ANLATIYA YANSIMASI (O Çocukları Filmindeki Kadın Temsillerinin Feminist Sinema Kuramı Bağlamında İncelemesi)
Cüneyt KORKUT, Aslı YURDİGÜL
MUHAFAZAKÂR SÖYLEM ÜZERİNDEN TÜRKİYE’DE MEDYA - İKTİDAR İLİŞKİLERİ: 2002 YILI VE SONRASINDA MEDYADA DEĞİŞEN SAHİPLİK YAPISI
Adem YILMAZ, Taşkın ERDOĞAN
FOTOĞRAF MAKİNELİ SOSYOLOG: SEBASTIÃO SALGADO
Nadir BUÇAN
GOJIRA FİLMİNDE TEMSİL MEKANİZMASININ TARİHSEL VE İDEOLOJİK ÇÖZÜMLEMESİ
E. Gülay ER PASİN
TÜRK İSLAM DÜŞÜNCE SİSTEMİNDE İBN-İ HALDUN’UN DEVLET NAZARİYESİ
Esra YILDIZ TURAN
ALTERNATİF KAMUSALLIK AÇISINDAN İNTERNET GAZETECİLİĞİ: HABER SİTELERİNDE OKUYUCU YORUMLARI
Adem YILMAZ, Ahmet TAYLAN
ANTİK YUNAN VE PLATON’DA CİNSİYET SORUNU
Hilal ÇOLAKOĞLU
8.7b 4.4b
Arşiv
Sayı : 25
Sayı : 26
Sayı : 23
Sayı : 24
Sayı : Özel Sayı
Sayı : 22
Sayı : 21
Sayı : 20
Sayı : 19
Sayı : 18
Sayı : 17
Sayı : 16
Sayı : 15
Sayı : 14
Sayı : 13
Sayı : 12
Sayı : 11
Sayı : 10
Sayı : 9
Sayı : 8
Sayı : 7
Sayı : 6