2021 Cilt: 3 - Sayı: 2
İÇİNDEKİLER
ONUR AKDOĞU UD METODLARINDAKİ TRANSPOZE ETÜD VE ESERLERİN TEKNİK AÇIDAN İNCELENMESİ
Arda GÖKSU
MALCOLM ARNOLD’UN MÜZİK DİLİ İLE OP.88 FANTASY FOR HORN ADLI ESERİNİN İNCELENMESİ ve ÇALIŞMA YÖNTEMLERİ
Fatma Kübra ÇADIRCIOĞLU UYAR
HASAN FERİT ALNAR KEMAN VE PİYANO SÜİTİ TAKSİM BÖLÜMÜNÜN GELENEKSEL ETKİ ANALİZİ
Mesut ÇAŞKA
CİNUÇEN TANRIKORUR’UN TERKÎB ETMİŞ OLDUĞU ŞEDD-İ SABÂ MAKAMININ TAHLİLİ DOĞRULTUSUNDA TÜRK MÜZİĞİ KEMAN EĞİTİMİNE YÖNELİK ŞEDD-İ SABÂ ETÜDÜN OLUŞTURULMASI
Haluk BÜKÜLMEZ
JOSEPH BOULOGNE, THE CHEVALIER DE ST GEORGE: 18. YÜZYIL FRANSASININ UNUTULMUŞ SİYAHİ BESTECİSİ
Bahar HOŞCAN
JOHANNES BRAHMS’IN F-MOLL NO:1 OP:120 VİYOLA SONATININ FORM BAKIMINDAN İNCELENMESİ
Mustafa KURT
XX. YÜZYILIN İKİNCİ YARISI İLE XXI. YÜZYILIN BAŞLANGICI ARASINDA HEYKEL SANATININ BİR TÜR OLARAK DÖNÜŞÜMÜ TRANSFORMATION OF SCULPTURE AS AN ART FORM IN THE SECOND HALF OF THE XX – AT THE BEGINNING OF THE XXI CENTURY
Çevirmen: Ferit YAZICI
9.8b 5.3b
Arşiv
Cilt: 5 Sayı : 1
Cilt: 5 Sayı : 2
Cilt: 4 - Sayı : 1
Cilt: 4 - Sayı : 2
Cilt: 3 - Sayı : 2
Cilt: 3 - Sayı : 1
Cilt: 2 - Sayı : 2
Cilt: 2 - Sayı : 1
Cilt: 1 - Sayı : 2
Cilt: 1 - Sayı : 1
Cilt: 1 Sayı : 1