2000 Kuşağının Sinema Filmleri İzleme Pratikleri

Neyin orada olmadığını, bir başka deyişle belirli bir eksikliğin anlam ve önemini, ancak karşılaştırma sayesinde görebiliriz.” Peter Burke
Anahtar Kelimeler:

2000 kuşağı, sinema, film izleme

2000 Kuşağının Sinema Filmleri İzleme Pratikleri

Keywords:

-,

___

  • Akbulut, H.(2014). „Televizyon ve Sinemada İzleyici Çalışmak’’: Alımlama Çalışmaları.
  • Kocaeli Üniversitesi Benjamin, W.(1992). Pasajlar, (Çev.Ahmet Cemal). İstanbul
  • Cressey, Paul G. (1938). „The Motin Picture Industry as Modified by Social Background and Personality’‟ American Sociological Rewiew
  • Feigelson, K.(2004). “Sinema ve Toplumsal Kırılmalar”.
  • Geray, H.(1994). Yeni İletişim Teknolojileri, Ankara: Kılıçaslan Matbaacılık.
  • Güngör, Nazife (2011). İletişim: Kuramlar, Yaklaşımlar. Ankara: Siyasal Kitabevi
  • Jarvie, I.C.(1993), “Sosyal Bir Kurum Olarak Sinemaya Gitmek”. 25. Kare, Sayı 5: 22-25.
  • Jeancolas, J. P.(2004). „Sinema Salonunun Doğuşu ve Gelişimi‟.
  • Jernudd, A. (2005). „Reform and Entertainment: Film Exhibition and Leisure in a Small
  • Town in Örebro at the End of the Nineteenth Century. Film History.‟ An International Journal. 17(1):88-105. Howe, Neil; Strauss, William (2007), "The Next Twenty Years: How Customer and Workforce Attitudes Will Evolve", Harvard Business Review: 41–52
  • Kemper, Thomas (2003). “Received Visdom: Three Reception Studies”, Jump Cut, (46). www.ejumpcut.org/currentissue/kemper.staiger/kemper1,2,3.html. Erişim tarihi 18 Eylül 200
  • Kılıç, L.(2008). „Fotoğrafın ve Sinemanın Toplumsal Tarihi‟, Ankara: Dost Yayınevi.
  • Kırel S.(2010). „Kültürel Çalışmalar ve Sinema’. İstanbul: Kırmızı Kedi Yayınevi
  • Manovich, L.(2001). The Language of New Media, Massachusetts: The MIT Press Mengi, Z. (2011). Kuşaklar ve Tanımları - Kuşaklar Farkı, http://www.renklidergi.com/teknoloji/diger/Kusaklar-ve-Tanimlari-KusaklarFarki, Renkli
  • Dergi. (Erişim Tarihi: 24.07.2012).
  • Miller, K. R., ve Washıngton, K. (2011). „Consumer Behavior’, Richard K. Miller & Associates.
  • Morley, David (1988). “Domestic Relations: The Framework of Family Viewing in Great
  • Britain”, World Families Watch Television, Ed. James Lull. Sage: Newbury Park. Nowell-Smith, G.(2003). „Dünya Sinema Tarihi’. (Çev.Ahmet Fethi), İstanbul: Kabalcı Yayınevi.
  • Öğüt, S.(2004).”Interactivity In New Media”. Yayınlanmamış Yüksek Lisans Tezi, İstanbul:
  • Yeditepe University Graduate Institute Of Social Sciences. Öztürk, M.(2005). „Sine-masal Kentler’. İstanbul: Donkişot Güncel Yayınları.
  • Sennett, Richard (2002) „Kamusal İnsanın Çöküşü’ (İstanbul: Ayrıntı), Çev. Serpil Durak ve Abdullah Yılmaz.
  • Sorlin, P. (2004). „Sinema Salonunun Doğuşu ve Gelişimi.’ Çeviren: B. Odabaş. „Kentte
  • Sinema Sinemada Kent‟. İstanbul Srinivas, Lakshmi. 2002. „The Active Audience: Spectatorship, Social Relations and the Experience of Cinema in India.‟ Media, Culture and Society. Vol. 24, No. 1: 155-173.
  • Staiger, Janet (2000). ‘Perverse Spectators: The Practices of Film Reception.‟ New York:
  • New York University Pres. Stevenson, Nick (2008). „Medya Kültürleri’: Sosyal Teori ve Kitle İletişimi. Çev. G. Orhon;
  • B. E. Aksoy. Ankara: Ütopya. Storey, John (2000). „Popüler Kültür Çalışmaları: Kuramlar ve Metotlar.‟ Çev. K.
  • Karaşahin. İstanbul: Babil Türkoğlu, Nurçay (2004). „İletişim Bilimlerinden Kültürel Çalışmalara Toplumsal İletişim’:
  • Tanımlar, Kavramlar, Tartışmalar. İstanbul: Babil.