‘‘ŞAMAN’’ SÖZCÜĞÜ ESKİ TÜRKÇEDE NİÇİN GÖRÜLMEZ, ÇAĞDAŞ TÜRKÇEDE NASIL ORTAYA ÇIKMIŞTIR?
OLUŞUM BAĞLAMI PENCERESİNDEN SEFİL SELİMÎ’NİN “KUL YANMASIN” ADLI ŞİİRİ
SON HALİFE ABDÜLMECİT EFENDİ’NİN MAUPASSANT ÇEVİRİSİ
Sercan ALABAY, Levent Ali ÇANAKLI
KLASİK TÜRK ŞİİRİNDE ŞİKÂRİYYELER/SAYDİYYELER
ÇEVRECİ VE DİSTOPİK ROMAN MANVES CITY’E BİR BAKIŞ
KAZAK TÜRKÇESİ VE TÜRKİYE TÜRKÇESİNDE “TUZAK” KELİMELER
REVÂNÎ’NİN GAZELLERİNDE FELEĞİN KULLANIMI ÜZERİNE BİR İNCELEME
DÖNEMEÇTE ROMANI ÜZERİNE BİR ENTELEKTÜEL KAYGI OKUMASI
EPİGRAMLAR VE PASAJLAR SİLİNİRKEN DON QUIJOTE’U YENİDEN DÜŞÜNMEK: YENİ BİR ÇAĞ MI, ROMANIN ÖLÜMÜ MÜ?