1945 ÖNCESİ CUMHURİYET DÖNEMİ TÜRK TİYATRO OYUNLARINDA KADININ VE AİLENİN TEMSİLİ: KADIN ERKEKLEŞİNCE VE YAPRAK DÖKÜMÜ

___

  • * ABADAN-UNAT, N. “Implications of Migration on Emancipation and Pseudo- emancipation of Turkish Women”. International Migration Review, 1977, vol.II, no.I.
  • * BELGE, M., Tarihten Güncelliğe. İstanbul, 1986, Alan Yayıncılık.
  • * BERNARDES, J., “Do We Really Know What “The Family” Is?”. Close, P. And Collins, R. (eds), Family and Economy in Modern Society, London, 1985, MacMillan Press.
  • * GÖKÇE, B., “Toplumsal Değişim Sürecinde Gecekondu Ailesi”. Aile Kurultayı (eds), Ankara,1994
  • * GÜNTEKİN, R.N., Yaprak Dökümü. Ankara,1943, DT Arşivi
  • * GÜRPINAR, H.R., Kadın Erkekleşince. Ankara, 1932, Arşiv.
  • * KAĞITÇIBAŞI, Ç., “Sex Roles, Values of Children and Fertility”. Kağıtçıbaşı, Ç. (eds) Sex Roles, Family and Community in Turkey , Bloomington, 1982, Indiana University Turkish Studies.
  • * KONGAR, E., Türkiye’nin Toplumsal Yapısı. 3. baskı. Ankara, 1979, Bilgi Basımevi. * OLSON, E., “Duofocal Family Structure and an Alternative Model of Husband-Wife Relationship”. Kağıtçıbaşı, Ç. (eds) Sex Roles, Family and Community in Turkey, Bloomington, 1982, Indiana University Turkish Studies.
  • * SAKTANBER, A., “Türkiye’de Medyada Kadın: Serbest, Müsait Kadın veya İyi Eş, Fedakar Anne”. Tekeli, Ş., Kadın Bakış Açısından 80’ler Türkiyesi’nde Kadın. İstanbul, 1990, İletişim Yay. * SAV, Ö.A., “50. Yılında Cumhuriyet Oyun Yazarlığımız”, DT Sanat Bülteni, 1984, No.4
  • * ŞENER S. “Türk Tiyatrosunda Aile”, Türkiye’de Ailenin Değişimi: Sanat Açısından , Ankara, 1984, Türk Sosyal Bilimler Derneği Summary: