KELAM VE TASAVVUF AÇISINDAN MARİFETULLAH
SÛFİ PSİKOLOJİSİ: SÜLEMİ’YE GÖRE SÛFÎ BENLİK DÖNÜŞÜMÜ
SUFİ TERAPİSTİN SOHBET GÜNLÜĞÜ
ABDURRAHMAN CÂMÎ, SEYR U SÜLÛK VE VAHDET-İ VÜCÛDA DAİR: LEVÂYİH
Tasavvuf Istılahlarını Ele Alan Eserler Üzerine Bir Değerlendirme
Vâhib-i Ümmî’de Medeniyet Tasavvuru
MENÂKIB-I EBÛ İSHÂK-I KÂZERÛNÎ, (EBÛ İSHÂK İBRAHİM KÂZERÛNÎ’NİN MENÂKIBI)
EBÜ’L-BEREKÂT EL-BAĞDÂDÎ VE MEŞŞÂİ FELSEFE BAĞLAMINDA NEFİS BENLİK VE BİLGİ