18296
BİTLİS GELENEKSEL GİYSİLERİ / TRADITIONAL CLOTHES OF BITLIS
Fikri SALMAN
EGZİSTANSİYALİST (VAROLUŞÇU) TİYATRO / EXISTENTIALIST THEATRE
Bünyamin AYDEMİR
ALANYA KALESİNDE ÜÇ BİZANS KİLİSESİ / THE BYZANTINE CHURCHES IN CASTLE OF ALANYA
Hatice Özyurt ÖZCAN
ANNE-KIZ İLİŞKİSİ TEMASININ SAHNE TASARIMINA YANSIMASI / THE REFLECTION Of THE THEME OF MOTHER-DAUGHTER CONFLICT ON STAGE DESIGN
A. Didem USLU, Özlem ALİYAZICIOĞLU
AZERBAYCAN TAPESTRY SANATININ GELİŞME SÜRECİ / THE HISTORY OF DEVELOPMENT OF THE AZERBAIJAN TAPESTRY ART
Valide PAŞAYEVA, Ümmülbanu HAMİDOVA
I.PETRO DÖNEMİNİN SONUNA KADAR RUSYA'DA DANSIN TARİHSEL GEÇMİŞİ VE GELİŞİMİ / THE HISTORICAL BACKGROUND AND THE DEVELOPMENT OF RUSSIAN DANCE UNTIL THE END OF THE PETRO I. PERIOD
Gönül UZELLİ
KASTAMONU BELDESİNDE, 879 (1474) TARİHİNDE HOŞKADEMOĞLU ALİ TARAFINDAN İSTİNSAH EDİLİP, TEZHİPLENEN BİR KUR'AN-I KERİM / A KORAN COPIED AND ILLUMINATED BY ALİ; THE SON OF HOŞKADEM IN KASTAMONU IN 879 (1474)
Şeyda ALGAÇ
KASTAMONU BELDESINDE 879 (1474) TARIHINDE HOŞKADEMOĞLU ALİ TARAFINDAN İSTİNSAH EDİLİP. TEZHİPLENEN BIR KUR'AN-I KERIM
HAROLD PINTER'IN THE ROOM (ODA) OYUNUNDA KORKU VE BARINAK İLİŞKİSİ / THE RELATIONSHIP BETWEEN FEAR AND SHELTER IN HAROLD PINTER'S THE ROOM
Erdinç PARLAK, A. Gökhan BİÇER