224100
I.PETRO DÖNEMİNİN SONUNA KADAR RUSYA'DA DANSIN TARİHSEL GEÇMİŞİ VE GELİŞİMİ / THE HISTORICAL BACKGROUND AND THE DEVELOPMENT OF RUSSIAN DANCE UNTIL THE END OF THE PETRO I. PERIOD
Gönül UZELLİ
AZERBAYCAN TAPESTRY SANATININ GELİŞME SÜRECİ / THE HISTORY OF DEVELOPMENT OF THE AZERBAIJAN TAPESTRY ART
Valide PAŞAYEVA, Ümmülbanu HAMİDOVA
ALANYA KALESİNDE ÜÇ BİZANS KİLİSESİ / THE BYZANTINE CHURCHES IN CASTLE OF ALANYA
Hatice Özyurt ÖZCAN
KASTAMONU BELDESINDE 879 (1474) TARIHINDE HOŞKADEMOĞLU ALİ TARAFINDAN İSTİNSAH EDİLİP. TEZHİPLENEN BIR KUR'AN-I KERIM
Şeyda ALGAÇ
EGZİSTANSİYALİST (VAROLUŞÇU) TİYATRO / EXISTENTIALIST THEATRE
Bünyamin AYDEMİR
KASTAMONU BELDESİNDE, 879 (1474) TARİHİNDE HOŞKADEMOĞLU ALİ TARAFINDAN İSTİNSAH EDİLİP, TEZHİPLENEN BİR KUR'AN-I KERİM / A KORAN COPIED AND ILLUMINATED BY ALİ; THE SON OF HOŞKADEM IN KASTAMONU IN 879 (1474)
ANNE-KIZ İLİŞKİSİ TEMASININ SAHNE TASARIMINA YANSIMASI / THE REFLECTION Of THE THEME OF MOTHER-DAUGHTER CONFLICT ON STAGE DESIGN
A. Didem USLU, Özlem ALİYAZICIOĞLU
BİTLİS GELENEKSEL GİYSİLERİ / TRADITIONAL CLOTHES OF BITLIS
Fikri SALMAN
HAROLD PINTER'IN THE ROOM (ODA) OYUNUNDA KORKU VE BARINAK İLİŞKİSİ / THE RELATIONSHIP BETWEEN FEAR AND SHELTER IN HAROLD PINTER'S THE ROOM
Erdinç PARLAK, A. Gökhan BİÇER