38-51
Çağrılmayan Yakup, Edip Cansever, Gergedanlar, Eugene Ionesco, varoluşçuluk, absürd tiyatro, modernizm, yabancılaşma
Çağrılmayan Yakup, Edip Cansever, Rhinoceros, Eugene Ionesco, existentialism, theatre of the absurd, modernism, alienation
Edip Cansever’in “Çağrılmayan Yakup” şiirinde birey algısı
Eugène Ionesco’nun Gergedanlar Oyununda Gergedanlaşma
Turkish Academic Research Review
GELENEKSEL TİYATRO VE UYUMSUZLUK TİYATROSU
Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
EUGÈNE IONESCO’NUN YENİ KİRACI ADLI OYUNUNDA TÜKETİM VE NESNELER
Ankara Üniversitesi Dil ve Tarih-Coğrafya Fakültesi Dergisi
Konformizm-Nonkonformizm Açısından Edip Cansever’in Şiiri
FSM İlmi Araştırmalar İnsan ve Toplum Bilimleri Dergisi
ABSÜRD BİR TİYATRO DİLİ : JEAN TARDIEU, « GİŞE »
Tiyatro Eserlerinde Halide Edip Adıvar
Selçuk Üniversitesi Türkiyat Araştırmaları Dergisi
ÖLÜMÜ DÜŞLEYEN ŞAİRİN DÜŞÜNDEKİLER: EDİP CANSEVER’İN “ACI KUM” ADLI ŞİİRİ