265-288
Transmedya Hikaye Anlatımı, Hedef Kitle Etkileşimi, Assassin’s Creed, Video Oyunlar
Dijital Oyunlarda Transmedya Hikâyeciliği: Assassin's Creed Serisi Örneği
İstanbul Gelişim Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Medya ve Din Araştırmaları Dergisi
Temel İş Sağlığı ve Güvenliği E-Dersi için Geliştirilmiş Video Ders Anlatımlarının Tasarım Analizi
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
Mutlu Tahsin ÜSTÜNDAĞ, Ahmet ÇELİK, Gizem YILDIZ
Turkish Journal of Electrical Engineering and Computer Science
Sedat TELÇEKEN, Ömer Nezih GEREK
VİDEO PAYLAŞIM SİTELERİNİN EĞİTSEL AMAÇLI KULLANIMI
Üç Boyutlu Oyunların Eğitimde Kullanılması
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
Murat ÇOBAN, Rabia Meryem YILMAZ, Türkan Karakuş YILMAZ, Yüksel GÖKTAŞ
Dijital Oyun İçerikli Tezlerin Bibliyometrik Analizi
Düzce Üniversitesi Bilim ve Teknoloji Dergisi
Hicran Hanım HALAÇ, Veli ÖĞÜLMÜŞ
VİDEO OYUNLARINDA ETKİLEŞİMİN ÖNEMİ: BİR LİTERATÜR TARAMASI