145-152
Siber kültür, Siber uzay, Sosyal Oyun Deneyimi, MMORPG, Sosyal Paylaşım Siteleri
Cyberculture, Cyberspace, Social Gaming, MMORPG, Social Networking Websites.
Harbin Beşinci Boyutunun Yeni Gereksinimi: Siber İstihbarat
UZAY KAYNAKLARININ KULLANIMINA İLİŞKİN BM PERSPEKTİFİ
‘Instagram’ Kullanıcılarının ‘Yakın Arkadaş’ Özelliğini Kullanım Pratikleri Üzerine Bir Araştırma
Sinan AŞÇI, Nihal KOCABAY-ŞENER
Uluslararası Sosyal ve Ekonomik Çalışmalar Dergisi
DİJİTAL DÜNYADA ÇEVRİMİÇİ RİSKLER, BİLİŞİM SUÇLARI VE MAĞDUR ÇOCUK
Türkiye Adalet Akademisi Dergisi
Siber Saldırı Yöntemleri ve Türkiye’nin Siber Güvenlik Mevcut Durum Analizi
International Journal of Multidisciplinary Studies and Innovative Technologies
SİBER TERÖRİZM: POTANSİYELİN GERÇEKÇİ TEHDİDİ
Turkuaz Uluslararası Sosyo-Ekonomik Stratejik Araştırmalar Dergisi
World of Warcraft Tasarımlarının Sanal ve Gerçek Ortamlarda Kullanıcıyla Teması