73-95
Mi‘râciyye, Nâyî Osman Dede, Meşk, Osmanlı/Türk müziği, Makam
Mirajiyya, Nayi Osman Dede, Meshq, Ottoman/Turkish music, Maqam (mode)
Nâyî Osman Dede, Tahrîr-i Musikî veya Nota-yi Türkî’yi̇ Ne Zaman Yazdı?
Nâyi Osman Dede'nin Mevlevi Ayinlerinde Makam ve Usul Yapıları
Burcu AVCI AKBEL, Sercan SAHİL
Eurasian Journal of Music and Dance
İSMÂİL DEDE EFENDİ EKOLÜNDE USTA-ÇIRAK (HOCA-ÖĞRENCİ) İLİŞKİLERİ
Eurasian Journal of Music and Dance
Kadim Musiki Geleneğinin Hayatta Kalan Örneği: Mahur Kâr
Mehmet Uğur EKİNCİ, Harun KORKMAZ
İade-i-İtibar: Kabak Kemanenin Tarihsel Serüveni
Motif Akademi Halkbilimi Dergisi
Hüseyin Sadettin Arel’in Türk makam müziğinde çok seslilik anlayışı: “kemençe beşlemesi” örneği
Orkun Zafer ÖZGELEN, Gözde ÇOLAKOĞLU SARI, Sadık Uğraş DURMUŞ
ÂŞIK ONGUNİ’DEN DERLENEN KARAMAN YÖRESİ TÜRKÜLERİNİN MÜZİKAL VE EDEBİ ANALİZİ