Nurcihan AKHAN, Didem ARDALI BÜYÜKARMAN
1127-1138
Oruç Aruoba, haiku, Türk Edebiyatı, Ne Ki Hiç
ORUÇ ARUOBA ŞİİRİNDE DİLİN MERKEZİNİN PARÇALANMASI: DİL SAPMALARI VE EPİSTEMOLOJİK TEMELLERİ
Uludağ Üniversitesi Fen-Edebiyat Fakültesi Sosyal Bilimler Dergisi
Hasan Çağrı ÖLÇÜCÜ, Onur TINKIR
Modern Türk Tiyatrosunda Divan Edebiyatı İzlerine Bir Örnek: Mahiyet-i Aşk
Gül Nihal KUL, Bilge KAYA YİĞİT
KLASİK EDEBİYATTA ÇOK BİLİNMEYEN BİR TÜR OLARAK RÛZ-NÂME VE MÜELLİFİ BİLİNMEYEN BİR ÖRNEĞİ
Selçuk Üniversitesi Türkiyat Araştırmaları Dergisi
Japon şiiri haiku ve Türk edebiyatındaki yansıması
Ankara Üniversitesi Dil ve Tarih-Coğrafya Fakültesi Dergisi
Dil Gelişimi ve Dil Öğrenmeye Yönelik Yaratıcı Bir Yol Olarak Haiku Şiirleri
Sabira STAHLBERG, Fazile NASRETDİN, Orsolya KİSS
Heidegger’de Hiç Kavramı Üzerine
Antonis Samarakis’in “Nehir” Öyküsünde Su İmgesi