Eurasian Journal of Music and Dance
58-75
empresyonizm, piyano, sol majör piyano konçertosu, Fransız müziği, Maurice Ravel
maurice ravel, impressionizm, piano, g major piano concerto, French music
M. RAVEL ALBORADA DEL GRACIOSO’NUN FORM ve PİYANO TEKNİĞİ AÇISINDAN İNCELENMESİ
Eurasian Journal of Music and Dance
MAURICE RAVEL’İN BOLERO ADLI ESERİ VE ESERDEKİ TROMBON SOLOSUNUN İNCELENMESİ
Kitle İletişim Araçlarının Toplumsal Belleğin İnşasındaki Rolü
Düşünce ve Toplum Sosyal Bilimler Dergisi
Esra TANİ, Hatun BOZTEPE TAŞKIRAN
İade-i-İtibar: Kabak Kemanenin Tarihsel Serüveni
Motif Akademi Halkbilimi Dergisi
MAURICE RAVEL’İN SOL EL İÇİN PİYANO KONÇERTOSU’NA TARİHSEL BİR BAKIŞ
Eurasian Journal of Music and Dance
“Fransız Oryantalizminde Hz. Muhammed İmajı” Kitap İncelemesi