281-312
Kürdî makamı, MIDI analizi, makam analizi, türkü
Eurasian Journal of Music and Dance
ÂŞIK ONGUNİ’DEN DERLENEN KARAMAN YÖRESİ TÜRKÜLERİNİN MÜZİKAL VE EDEBİ ANALİZİ
Giringîya Xebatên Folklorê li cem Rewşenbîrên Nifşê Hawarê
Türk Müziği İcralarının Analizi için bir MIDI Projesi
Porte Akademik Müzik ve Dans Araştırmaları Dergisi
Hüseyin Sadettin Arel’in Türk makam müziğinde çok seslilik anlayışı: “kemençe beşlemesi” örneği
Orkun Zafer ÖZGELEN, Gözde ÇOLAKOĞLU SARI, Sadık Uğraş DURMUŞ
Eşlikli Gazel Formunun Biçim Özellikleri ve Hâfız Kemâl’in Okuduğu Hüzzam Gazel’in Biçim Tahlîli
Turkish Academic Research Review
Gülçin YAHYA KAÇAR, Emre ERDOĞAN
İhyâü’l-Kulûb İsimli Eser Bağlamında Şeyh Mahmud el-Kürdî’nin Tasavvufa Dair Hikmetleri