Ayşem ERSOY

Tchaikovsky’nin Manfred ve 4. Senfonilerinin Viyolonsel Partisindeki Hızlı Pasajlara Yönelik Teknik Öneriler

Passages That Require Agility in the Cello Parts of Tchaikovsky’s Manfred and Symphony No. 4

Konservatoryum

2021-Cilt: 8 - Sayı: 2

253-279

İcra, Viyolonsel, Tchaikovsky

Performance, Cello, Tchaikovsky

5039

Benzer Makaleler

Viyolonselde Çift Ses Tekniğinin Öğretimine Başlama Sürecine İlişkin Eğitimci Görüşleri

Ordu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi

Sevgi TAŞ, Ozan ÖZDEMİR

SEBASTIAN LEE OP.31 ETÜT KİTABI 11.ETÜDÜN TEKNİK VE BİÇİMSEL ANALİZİ

Çevrimiçi Müzik Bilimleri Dergisi

Yiğit Alp ONAT, Şebnem ORHAN

Reflection of Christian ideological orientation through liturgical symbolism in P. Tchaikovsky's opera music

Rast Müzikoloji Dergisi

Kateryna NEMCHENKO, Larisa LOBODA, Anatoliy NOSULYA, Olena KUCHMA

Reflection of Christian ideological orientation through liturgical symbolism in P. Tchaikovsky's opera music

Rast Müzikoloji Dergisi

Kateryna NEMCHENKO, Larisa LOBODA, Anatoliy NOSULYA, Olena KUCHMA

İcra ve İflâs Suçları Üzerine Bazı Düşünceler

Selçuk Üniversitesi Hukuk Fakültesi Dergisi

İbrahim ERCAN

Yargıtay Kararı İncelemesi - Ticari İlişki Olmadan Alınan Çekin Kambiyo Senedi Vasfı ve Bu Hususun İcra Mahkemesinde İncelenmesi

Marmara Üniversitesi Hukuk Fakültesi Hukuk Araştırmaları Dergisi

Ömer Faruk SAÇAR, Merve UYSAL

Öğrenci Orkestralarının Seslendirdiği Eserlerdeki Viyolonsel Partilerinin Otakar Sevcik Op. 2, 5 Numaralı Etütte Yer Alan Varyasyonlar Açısından Analizi

Güzel Sanatlar Enstitüsü Dergisi

Murat GÖK

J. J. F. Dotzauer Viyolonsel Metodu Birinci Kitabının Hedef ve Hedef Davranışlar Yönünden İncelenmesi

Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi

Damla BULUT, Taner Topaloğlu