Selçuk Üniversitesi Türkiyat Araştırmaları Dergisi
401-417
Türk müziği, Zeki Arif Ataergin, Makam, Usûl, Beste, Şark
Turkish music, Zeki Arif Ataergin, Mode, Style, Composition, Song
BESTE VE GÜFTESİ ZEKİ ÂRİF ATAERGİN’E AİT SÛZİNÂK MAKAMINDAKİ ESERLERİN PROZODİ ANALİZİ
AKRA Kültür Sanat ve Edebiyat Dergisi
ÂŞIK ONGUNİ’DEN DERLENEN KARAMAN YÖRESİ TÜRKÜLERİNİN MÜZİKAL VE EDEBİ ANALİZİ
Eurasian Journal of Music and Dance
SÂDULLAH AĞA’NIN ZENCÎR BESTELERİNDE ÜSLÛP VE MAKÂMIN BİÇİME ETKİSİ
Eurasian Journal of Music and Dance
BESTE FORMUNDA ÇEMBER USÛLÜNDE BESTELENMİŞ ESERLERİN USÛL-ARUZ-EZGİ İLİŞKİSİ ÜZERİNE BİR İNCELEME
Eurasian Journal of Music and Dance
İade-i-İtibar: Kabak Kemanenin Tarihsel Serüveni
Motif Akademi Halkbilimi Dergisi
Hüseyin Sadettin Arel’in Türk makam müziğinde çok seslilik anlayışı: “kemençe beşlemesi” örneği
Orkun Zafer ÖZGELEN, Gözde ÇOLAKOĞLU SARI, Sadık Uğraş DURMUŞ