Orkun Zafer ÖZGELEN, Gözde ÇOLAKOĞLU SARI, Sadık Uğraş DURMUŞ
75-95
hüseyin sadettin arel, kemençe beşlemesi, Türk makam müziği, Armonik analiz, makam teorisi
hüseyin sadettin arel, kemençe quintet, Turkish makam music, harmonic analysis, makam theory
GÖRELE KEMENÇE KÜLTÜRÜ VE GÜNÜMÜZ İCRACILARI
Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
HÜSEYİN SADETTİN AREL’İN AYDINLANMIŞ VE ROMANTİK MİLLİ BESTEKÂRININ MÜZİĞİ; TÜRK MUSİKİSİ
Türk Makam Müziğinin Çalgılarından Kemençenin Öğrenimi İçin Dijital Bir Materyal Geliştirme Önerisi
Tekirdağ Namık Kemal Üniversitesi Hukuk Fakültesi Dergisi
Eurasian Journal of Music and Dance
Cemil Bey’in bestenigâr makâmındaki kemençe ve viyolonsel taksimlerinin karşılaştırmalı tahlîli
İade-i-İtibar: Kabak Kemanenin Tarihsel Serüveni
Motif Akademi Halkbilimi Dergisi