Ankara Üniversitesi SBF Dergisi
29-48
: Dispositif, Distopya, Dövüş Kulübü, Mr. Robot, Squid Game
RumeliDE Dil ve Edebiyat Araştırmaları Dergisi
Hizmet sektöründe insansı robot kullanımı üzerine bir literatür incelemesi
Ömer Halisdemir Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
Senem Hazel BAŞER, Hülya BAKIRTAŞ
Tiyatro Eleştirmenliği ve Dramaturji Bölümü Dergisi
Hekim ve Hastanenin Cerrahi Robot Kullanımının Hastaya Verdiği Zarardan Sorumluluğu
Selçuk Üniversitesi Hukuk Fakültesi Dergisi
A Snake Game Steganography Method based on S-Boxes
Düzce Üniversitesi Bilim ve Teknoloji Dergisi
Dış Mekan Oyunları İle Dijital Oyun Bağımlılığı Arasındaki İlişki
Ebru BOĞA BARAN, Mehmet SAĞLAM
Ergenlerin Bakış Açısından Dijital Oyunların Olumlu ve Olumsuz Yanları
Türk Psikolojik Danışma ve Rehberlik Dergisi
Ayten DOĞAN KESKİN, Neriman ARAL
KÜRESEL ÖLÇÜDE SANSASYON YARATAN SQUID GAME DİZİSİNDEKİ SANATSAL YANSIMALAR