187-199
Barok, Hollanda Altın Çağı, Rembrandt, Doğu, Resim
Bir Sanatçının Yeniden Doğuş Öyküsü: Judith Leyster
Bitig Edebiyat Fakültesi Dergisi
TABLO ESER SEKTÖRÜNÜN FİNANSAL BOYUTU,SAHTECİLİKLER, TÜRKİYE’DE ESER İNCELEME VE YENİLİKLER
Bankacılık ve Finansal Araştırmalar Dergisi
ÖNCÜ BİR SANATÇI CARAVAGGİO VE "AZİZ MATTA'YA ÇAĞRI"
AVRUPA KOMŞULUK POLİTIKASI BAĞLAMINDA AB-ERMENISTAN İLİŞKİLERİ VE RUSYA ETKİSİ
Melih ÇOMAK, Funda UZDU YILDIZ
Max Weber’in “Protestan Meslek Ahlakı” Argümanı İzleğinde Rembrandt’ın “Üç Ağaç”ı
RUBENS VE REMBRANDT’IN “GANYMEDE’NİN KAÇIRILIŞI” ESERLERİNİN İNCELENMESİ
Ankara Üniversitesi Güzel Sanatlar Fakültesi Dergisi
DOĞU TÜRKÇESİ TARİHÎ METİNLERİNDE - (X)p turur BİÇİMBİRİMİNİN KULLANIMI ÜZERİNE