Selay ARKÜN KOCADERE

Kütüphane Oryantasyonunun Oyunlaştırılması: Bir Uygulama Önerisi

Gamification of Library Orientation: An Application Proposal

Türk Kütüphaneciliği

2019-Cilt: 33 - Sayı: 1

6-23

Oyunlaştırma, kütüphane oryantasyonu

Gamification, library orientation

6240

Benzer Makaleler

MUHASEBE MESLEĞİ MENSUPLARININ STRATEJİK ORYANTASYON DÜZEYLERİNİ BELİRLEMEYE YÖNELİK AMPİRİK BİR ARAŞTIRMA

Kapanaltı Dergisi

Mürsel GÜLER, Sezer BUDAK, İzzet NARİN

STRATEJİK ORYANTASYONLAR ve FİRMA PERFORMANSI İLİŞKİSİ: LİTERATÜR GELİŞİMİ ÜZERİNE KAVRAMSAL BİR ÇALIŞMA

Dokuz Eylül Üniversitesi İşletme Fakültesi Dergisi

Çağrı BULUT, Lütfihak ALPKAN, Cengiz YILMAZ

Sürdürülebilirlik Kütüphane Yakınsamasına Bilgi Üzerinden Farklı Bir Bakış: Sürdürülebilir Kalkınma Hedefleri (SKH) ve Kütüphaneler

Çankırı Karatekin Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi

Mehmet Ali AKKAYA

OSMANLI’DA NELER OKUNDU, ‘KÜTÜPHANE KURUMU’ NASIL ALGILANDI, KURUMLAŞAN ‘GELENEK’ YOKSA ‘KÜTÜPHANE KÜLTÜRÜ’ MÜYDÜ?

Ankara Üniversitesi Dil ve Tarih-Coğrafya Fakültesi Dergisi

Özer SOYSAL

Bir Akademik Kütüphanenin Mekânsal Tasarım Ölçütleri ve Niteliklerinin Mimarlık Öğrencileri Tarafından Değerlendirilmesi

Ordu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi

Alper BODUR, Kader KESKİN

KÜTÜPHANE-İ UMUMİ VE BAĞIŞ KOLEKSİYONLARI: ÇERKEŞŞEYHÎZÂDE KİTAPLIĞI

Arşiv Dünyası

Filiz DIĞIROĞLU

Etkin Kütüphane Kullanımı Önünde Büyük Bir Engel Olarak Kütüphane Kaygısı: Genel Bir Değerlendirme

Türk Kütüphaneciliği

Erol YILMAZ

OYUNLAŞTIRMA İLE EĞİTİM ANDROİD UYGULAMASI

GSI Journals Serie C: Advancements in Information Sciences and Technologies

Pınar KIRCI, Oğuzhan KAHRAMAN