314-334
Türk müziği, Cinuçen Tanrıkorur, Makam, Kârçe, Eser Tahlili
Turkısh music, Cinuçen Tanrıkorur, Maqam, Kârçe, Artifact analysis
Cinuçen Tanrıkorur’a Âit “Kârçe-İ Nüh Felek” Eserinin Biçim Özellikleri Açısından Tahlîli
Gülçin Yahya KAÇAR, Aziz DESTEGÜL
Cinuçen Tanrıkorur’un İlâhî Formundaki Bestelerinin Biçim Yönünden Tahlîli
Turkish Academic Research Review
Cinuçen Tanrıkorur’un Bestelediği Uşşak Münâcât’ın Makâm ve Geçki Bakımından İncelenmesi
Cinuçen Tanrıkorur’un Bestelerinde Mûsikî Tasvîri
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
Eurasian Journal of Music and Dance
İade-i-İtibar: Kabak Kemanenin Tarihsel Serüveni
Motif Akademi Halkbilimi Dergisi
Hüseyin Sadettin Arel’in Türk makam müziğinde çok seslilik anlayışı: “kemençe beşlemesi” örneği
Orkun Zafer ÖZGELEN, Gözde ÇOLAKOĞLU SARI, Sadık Uğraş DURMUŞ
ÂŞIK ONGUNİ’DEN DERLENEN KARAMAN YÖRESİ TÜRKÜLERİNİN MÜZİKAL VE EDEBİ ANALİZİ