Turkish Academic Research Review
1000-1034
Cinuçen Tanrıkorur, İlâhî, Makam, Form, Etkin Perde
Cinuçen Tanrıkorur, İlahi, Composition, Maqam, Form, Active pitch.
Cinuçen Tanrıkorur’a Âit “Kârçe-İ Nüh Felek” Eserinin Biçim Özellikleri Açısından Tahlîli
Gülçin Yahya KAÇAR, Aziz DESTEGÜL
CİNUÇEN TANRIKORUR’UN “NİKRİZ KÂRÇE” İSİMLİ ESERİNİN MÜZİKAL UNSURLAR AÇISINDAN İNCELENMESİ
Mimari Formun Evrim Anlatısı ve Canlı Form Hali
Journal of Computational Design
Betül UÇKAN, Pelin DURSUN, Ahsen ÖZSOY
Cinuçen Tanrıkorur’un Bestelerinde Mûsikî Tasvîri
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
Cinuçen Tanrıkorur’un Bestelediği Uşşak Münâcât’ın Makâm ve Geçki Bakımından İncelenmesi
Eurasian Journal of Music and Dance
Porte Akademik Müzik ve Dans Araştırmaları Dergisi
Hüseyin Sadettin Arel’in Türk makam müziğinde çok seslilik anlayışı: “kemençe beşlemesi” örneği
Orkun Zafer ÖZGELEN, Gözde ÇOLAKOĞLU SARI, Sadık Uğraş DURMUŞ