İnönü Üniversitesi Sanat ve Tasarım Dergisi
99-113
sanal gerçeklik, arttırılmış gerçeklik, açık ve yeşil alanlar, kullanıcı alışkanlıkları, pokemon go, Virtual reality, augmented reality, open and green spaces, user habits, Pokémon Go
Yeşil Satın Alma Niyetini Etkileyen Faktörler: Bütünleştirilmiş Bir Model
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi
Leyla GÖDEKMERDAN ÖNDER, Arzu DENİZ ÇAKIROĞLU
Eğitim Derecesi Sanal Gerçeklik Ortamının Algılanmasını Önemli Etkiler mi?
Abdulkader EL RAWAS, Çağın KAZIMOĞLU
Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi
Muhsin Tamer ÖZDEMİR, Özge GÖKBULUT ÖZDEMİR
Metaverse Üzerine Kapsamlı Bir Araştırma
Avrupa Bilim ve Teknoloji Dergisi
Kamu Yönetimi ve Teknoloji Dergisi
Eğitimde Sanal Gerçeklik Teknolojisi: Türkiye’deki Eğilimin Belirlenmesi
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
Use of Metaverse Technology in Education Domain
Khandaker Raiyan RAHMAN, Sholaiman Khan SHİTOL, Md Sohidul ISLAM, Kh. Tanveer IFTEKHAR, Pranto SAHA
COVID-19 Pandemisi ile Mücadelede XR, AI, IoT ve 5G Uygulamaları
İzmir Katip Çelebi Üniversitesi Sağlık Bilimleri Fakültesi Dergisi