PARALEL NURCULUK: BİR KLONLAMA ÖRNEĞİ OLARAK NUR HAREKETİNİN GÜLENİZME DÖNÜŞÜMÜ

Said Nursi’nin Risalei Nur Külliyatları ve yaşadığı sıra dışı kişisel tarihi ile

___

  • Aktay, Yasin. (2014), “Öncesi ve Sonrasıyla 17-25 Aralık-Neye Himmet Neye Hizmet”, Tezkire Yayınları, Ankara Eraslan, Sibel.(2013), “Cemaat ve AK Parti çatışmasında hakem kim olacak?”, Star Gazetesi, 6 Aralık Eyüpoğlu,Osman (2016), “Kur’an’da İtaat Kavramının Sosyal Psikolojik Tahlili”, İz Basma, Bişkek Kaplan, Hilal. (2014), “Cemaat Laikliğin Eseridir”, Yenişafak Gazetesi, 2 Şubat Kaplan, Hilal. (2014), “Gülen Camiası Nurcu Mudur?”,Yenişafak Gazetesi, 24 Şubat Kaplan, Hilal. (2016), “Gülen’in Kemalistlere Uzattığı el”, Sabah Gazetesi, 2 Ağustos Karabaşoğlu, Metin. (2013), “Bediüzzaman İslamcı Mıydı?”, Türkiye’de İslamcılık Düşüncesi ve Hareketi Sempozyum Bildirileri Kitabı” içinde. Zeytinburnu Belediyesi Yayınları, İstanbul Toprak, Binnaz. (2010), “Endişeli Modernler’ ve ‘Sınırlayıcı Modernler’ tanımlamaları üzerine”. Radikal Gazetesi, 13 Aralık Yavuz, M. Hakan.(2004), “Neo Nurcular: Gülen Hareketi”. İslamcılık Derlemesi, s. 270-295, İstanbul: İletişim Yayınları, Yavuz, M. Hakan. (2004), “Bediuzzaman Said Nursi ve Nurculuk”. İslamcılık Derlemesi, s.264-270, İletişim Yayınları, İstanbul http://kuran.diyanet.gov.tr/tefsir/Tevbe-suresi/1266/31-ayet-tefsiri Erişim Tarihi:20 /05/2017.