2022 Sayı: 3
İÇİNDEKİLER
1970 SONRASI ADNAN ÇOKER ESERLERİNDE MİNİMALİZM ETKİSİ
Serkan İLDEN, Neslihan AYHAN KARAAHMETOĞLU
“IŞIKLI KIYILARDAN” SONSUZA KARIŞMAK: “DENİZİN ÇAĞIRIŞI” ROMANININ YALNIZLIK VE YABANCILAŞMA İZLEKLERİ EKSENİNDE DEĞERLENDİRİLMESİ
Burçak ANKUT BOZO
Kathe Kollwitz’ın Acıdan Tutkuya Evrilen Belli Başlı Eserlerinde Figür İncelemesi
Atalay MANSUROĞLU
OSMANLI DÖNEMİ’NDE KÖLE HATTATLAR
Mahmut Sami KANBAŞ
“AN”DA GELENEKSEL VAROLUŞ: ANADOLU TÜRK KİLİM VE MOTİFLERİ BAĞLAMINDA MABEL MATİZ KLİBİ ÖRNEĞİ
Alaybey KAROĞLU, Gülten DEMİR BİLEN
Aynanın İki Yüzü
Fatma TAŞCI
5.4b 2.4b
Arşiv
Sayı : 4
Sayı : 5
Sayı : 3
Sayı : 2
Sayı : 1