EN
EN
Dergiler
Duyurular
İstatistikler
Standartlar
Hakkımızda
İletişim
Sanat ve İkonografi Dergisi
Arşiv
Sanat ve İkonografi Dergisi
2022
Sayı : 3
1970 SONRASI ADNAN ÇOKER ESERLERİNDE MİNİMALİZM ETKİSİ
“IŞIKLI KIYILARDAN” SONSUZA KARIŞMAK: “DENİZİN ÇAĞIRIŞI” ROMANININ YALNIZLIK VE YABANCILAŞMA İZLEKLERİ EKSENİNDE DEĞERLENDİRİLMESİ
Kathe Kollwitz’ın Acıdan Tutkuya Evrilen Belli Başlı Eserlerinde Figür İncelemesi
OSMANLI DÖNEMİ’NDE KÖLE HATTATLAR
“AN”DA GELENEKSEL VAROLUŞ: ANADOLU TÜRK KİLİM VE MOTİFLERİ BAĞLAMINDA MABEL MATİZ KLİBİ ÖRNEĞİ
Aynanın İki Yüzü
Sayı : 2
TANZİMAT TİYATROSUNDA KILIK DEĞİŞTİRME MOTİFİ
AYDIN-KARAHAYIT KÖYÜNDE BULUNAN POSACIZADE AİLESİ VAKFINA AİT ESERLERİN İNCELENMESİ
NAHÇIVAN KARABAĞLAR TÜRBESİ VE ANADOLU’YA YANSIMASI
GELENEKSEL OCAKLIK KÜLTÜRÜ BAĞLAMINDATOPARLAK OCAĞI
2021
Sayı : 1
ÇOCUK GİYSİLERİNDE DOĞAL BOYARMADDE KULLANIMININ ÖNEMİ VE BU BAĞLAMDA YÜN BOYAMACILIĞINDA KARADUT YAPRAĞININ KULLANILMASI
AKSARAY YÖRESİ HALI, KİLİM, ÇORAP VE PATİK ÖRNEKLERİNDE KULLANILAN GELENEKSEL MOTİFLER
OSMANLI DEVLETİ’NİN KUMAŞ SANATINA VERDİĞİ ÖNEM
GÖRSEL SANATLARDA ESTETİK
OSMANLI ORDUSUNDA BİR İNGİLİZ SUBAYI: GENERAL SİR WİLLİAMS FENWİCK VE ANADOLU İSTİHKÂMLARININ İNŞASINDAKİ ROLÜ
Başlangıç:
2021
Yayıncı:
Atatürk Üniversitesi
5.4b
2.5b
Dergi Detay