2022 Cilt: 7 Sayı: 1
İÇİNDEKİLER
MÜZİK ÖĞRETMENLİĞİ PROGRAMLARINDAKİ MÜZİK TEKNOLOJİSİ DERSLERİNE İLİŞKİN BİR İNCELEME
Beste ASMA İPEKÇİLER, Öznur ÖZTOSUN ÇAYDERE
ASLAN HEPGÜR’ÜN KÜRDİLİHİCAZKÂR MAKAMINDAKİ KEMAN TAKSİMİNİN MAKAMSAL VE İCRA TEKNİĞİ AÇISINDAN ANALİZİ
Hasan ÇİZMELİOĞLU, Ferdi KOÇ
2. DÜNYA SAVAŞI DÖNEMİNDE KLASİK MÜZİK VE MÜZİKSEL GELİŞMELER
Aşkın BAKBAK, Tuğçe KAYNAK AKÇAOĞLU
GIOACHINO ROSSINI'NİN “L'ITALIANA IN ALGERI” OPERASINDAN "CRUDA SORTE" ARYASINDA ZAMANLAMAYA YÖNELİK PİYANO EŞLİK ANALİZİ
Kaan YÜKSEL
AFYON’DA GÖREV YAPMAKTA OLAN KADIN MÜZİK ÖĞRETMENLERİNİN MESLEK YAŞAMLARINDA KARŞILAŞTIKLARI SORUNLARIN MESLEKİ DEĞERLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
Safiye YAĞCI, Emel Funda TÜRKMEN
YORGO BACANOS’UN PEŞREV FORMUNDAKİ ESER İCRASININ UD TEKNİĞİ BAKIMINDAN İNCELENMESİ; REFİK FERSAN’IN ŞEDARABAN PEŞREVİ ÖRNEĞİ
Sarper EROĞLU
GELİBOLULU MUSTAFA ALİ’NİN “MEVÂİDÜN NEFÂİS Fİ KAVÂİDİL MECÂLİS” ADLI ESERİNDE ÇALGILARIN TOPLUMSAL ROLLERİ VE KİŞİSELLEŞTİRİLMELERİ ÜZERİNE
Uğur TÜRKMEN
NOTA YAZISININ BİLGİSAYAR ORTAMINA AKTARIMI SÜRECİNDE İZLENECEK YÖNTEMLER (FİNALE ÖRNEĞİ)
Alp Eray TUĞCULAR, Selçuk BILGIN
37.8b 3.5b
Arşiv
Cilt: 8 Sayı : 1
Cilt: 7 Sayı : 2
Cilt: 7 Sayı : 1
Cilt: 6 Sayı : 2
Cilt: 6 Sayı : 1
Cilt: 5 Sayı : 2
Cilt: 5 Sayı : 1
Cilt: 4 Sayı : 2
Cilt: 4 Sayı : 1
Cilt: 3 Sayı : 3
Cilt: 3 Sayı : 2
Cilt: 3 Sayı : 1
Cilt: 2 Sayı : 3
Cilt: 2 Sayı : 2
Cilt: 2 Sayı : 1
Cilt: 1 Sayı : 2
Cilt: 1 Sayı : 1