Akar, M. (2016). Ahmed Yesevî’nin Oğlu İbrahim’in Öldürülmesi ve Bu Konuda Hakîm Ata’nın Yazdığı Şiir. Geçmişten Geleceğe Hoca Ahmed Yesevî Uluslararası Sempozyumu Bildirileri Cilt 2 içinde (s. 853-866). İstanbul: Şen Yıldız Yay.
Apak, A. (2010). Hz. Peygamber’in (sav) Çocuklarla ilişkileri Üzerine Tespit ve Değerlendirmeler. Uludağ Üniversitesi İlâhiyat Fakültesi Dergisi, 19(1), 43-67.
Arpaguş S. (2013). Tekke Mutfağında Nefs Terbiyesi. Ahmet Ögke (Ed.), Elmalı’da Kişilik Oluşumu ve Nefsin Terbiyesi içinde (s. 145-167). Antalya: Akdeniz Kültür ve İletişim Kulübü Derneği.
Bayram, P. (2021). Süleyman Hakîm Ata’dan Seyyid Nigârî’ye Ahmet Yesevî Geleneğinin Devamı Yahut İki Beytin İzinde. HUMANITAS - Uluslararası Sosyal Bilimler Dergisi, 9(18), 33-52.
Bice, H. (2020). Divân-ı Hikmet'te Tasavvufî Kavramlar. Yayımlanmamış Doktora Tezi, Ankara Üniversitesi, Ankara.
Eraslan, K. (1995). Ahmed-i Yesevî. Erdem, 7(21), 799-819.
Gönel Sönmez, T. (2018). Uygur Halk Hekimliği Uygulamalarında Çay ve İşlevleri. Uluslararası Uygur Araştırmaları Dergisi, (11), 68-74.
Gülensoy, T. (2021). “Tıbb-ı Nebevî” (Peygamber Tıbbı) Adlı Eserdeki Sağlık Bilgileri Üzerine. Folklor Akademi Dergisi, 4(2), 386 – 389.
Gündüzöz, G. (2017). Anadolu Derviş Sofrasında Ahmed Yesevî’nin İzleri: Derviş Lokmasının Menkıbevi Referansları. Cumhuriyet İlahiyat Dergisi, 21 (2), 1217-1247.
Kara, M. (2001). Tasavvuf Kültürünün Türkistan Macerasına Genel Bakış. Uludağ Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi, 10 (1), 9-31.
Koca, S. K., Uğurlu, S. (2008). Yesi Şehrinden Taraklı'ya Kaşıkçılık. Motif Akademi Halkbilimi Dergisi, 1(1), 122-127.
Özçelik, R. (2016). Ahmet Yesevi. Ankara: Ahmet Yesevi Üniversitesi.
Özer, H. (2016). Kaşık Ustası Ahmed. II. Uluslararası Hoca Ahmed Yesevî Sempozyumu Bildirileri içinde (s. 397-406). Ankara: Ahmet Yesevi Üniversitesi.
Pişgin, Y. (2014). Kur’an ve Sünnete Göre Beslenme ve Şahsiyet Yapısına Etkisi. Eskiyeni, 28, 137-160.
Seyhan, A. E. (2018). Müslümanların Sünnet Tasavvuru ve Hz. Muhammed'in Sünnetinden Bazı Örnekler. The Journal of Academic Social Science Studies, (66), 259-275.
Şengül, A. (2011). Türk Tiyatrosunda Ahmet Yesevi ve Hacı Bektaş Veli. Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi, 4(16), 424- 427.
Şengül, A. (2015). Çağdaş Bir Tiyatro Yazarı: Remzi Özçelik. Selçuk Üniversitesi Türkiyat Araştırmaları Dergisi, (37), 371-386.
Şengül, A. (2018). http://teis.yesevi.edu.tr/madde-detay/ozcelik-remzi ( Erişim Tarihi: 12.4.2022.)
Sever, M. (2007). Hakîm Süleymân Ata (Ahmed Yesevî’nin III. Halifesi). Ankara: Ahmet Yesevi Üniversitesi.
Tosun, N. (2015). Ahmed Yesevi. Ankara: Ahmet Yesevi Üniversitesi.
Yalçınkaya, M. (2018). Kelâmî Bir Problem Olarak Ecel ve Maktulün Eceli Meselesine Mukayeseli Bir Yaklaşım. Erzincan Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 11(1), 189-212.
TÜRK DİLİNDE FİİLDEN İSİM YAPAN -GIN/-GUN EKİNİN YAPISI ÜZERİNE
DÎVÂNU LUGÂTİ’T-TÜRK’TEKİ HARİTA VE ORTAÖĞRETİMDE TANINIRLIĞI
Çiğdem Ormanoğlu, Emincan Ünal, Zehra Çevlik
ERKEN BİR TÜRKÇE-MOĞOLCA DURUM EKİ
HALK HEKİMLİĞİ HAKKINDAKİ KİTAPLAR ÜZERİNE BİR DEĞERLENDİRME
HALK BİLİMİNİN DİĞER DİSİPLİNLERLE İLİŞKİSİ
REMZİ ÖZÇELİK’İN “AHMET YESEVİ” ADLI OYUNU EKSENİNDE PİR-İ TÜRKİSTAN’IN OĞLU VE YESEVİLİKTE BESLENME
ÇANKIRI’DA GELENEKSEL BİR SİVİL MİMARİ ÖRNEĞİ: ALİ ASLAN EVİ