ÂŞIK PAŞA’NIN GARÎB-NÂME’SİNDE DÜNYA METAFORU
MUHİBBÎ DİLİNDEN KANÛNÎ SULTAN SÜLEYMAN’IN ADALET ANLAYIŞI
Yrd. Doç. Dr. Nagehan UÇAN EKE
KAZAK ŞİİRİNDE TEMATİK DEĞİŞİMLER (MAĞCAN CUMABAEV’İN ŞİİRLERİ ÖRNEĞİNDE)
TÜRKİYE TÜRKÇESİNDE –dIydI VE –mIştI BİÇİM BİRİMLERİ ÜZERİNE
HALİDE EDİP’TE DEĞİŞEN KADININ ROMANDAKİ İZDÜŞÜMLERİ: SEVİYYE TALİP’TEN ATEŞTEN GÖMLEK’E
CEVAT RÜŞTÜ’YLE İLGİLİ YENİ BİLGİLER
SEVİNÇ ÇOKUM’UN “YENİDEN BAHAR OLSA” HİKÂYESİNDE ZAMAN KURGUSU