DIGITAL GAME AS A NEW MEDIA AND USE OF DIGITAL GAME IN EDUCATION

Anahtar Kelimeler:

-

___

  • And, Metin. (2003). Oyun ve Bügü: Türk Kültüründe Oyun Kavramı. İstanbul: Yapı Kredi Yayınları.
  • Atabek, Ümit. (2001). İletişim ve Teknoloji Yeni Olanaklar — Yeni Sorunlar. Ankara: Seçkin Yayınları.
  • Binark, Mutlu & Bayraktutan-Sütçü, Günseli & Fidaner, Işık Barış. (2009). Dijital Oyun Rehberi: Oyun Tasarımı, Türler ve Oyuncu. İstanbul: Kalkedon Yayınları.
  • Çağıltay, Kürşat ve Yılmaz, Erdal. History of Digital Games in Turkey http://www.digra.org/dl/db/06276.58368.pdf (05.02.2010)
  • De Mul, Jos. (2008). Siberuzayda Macera Dolu bir Yolculuk (Çev: Ali Özdamar). İstanbul: Kitap Yayınları. s.93.
  • Erdoğan, İrfan ve Alemdar, Korkmaz. (2005). Öteki Kuram: Kitle İletişim Kuram ve Araştırrnalarının Tarihsel ve Eleştirel bir Değerlendirmesi. Ankara: Erk, s.445.
  • Huizinga, Johan. (1950). Homo Ludens: . Boston: Beacon Press, s.13.
  • Juul, Jesper. (2005). Half-Real: Video Games between Real Rules and Fictional Worlds. Cambridge: The MIT Press, s.36.
  • Oskay, Ünsal. (1997). İletişimin ABC’si. İstanbul: Der Yayınları, s.7.
  • Prensky, M. (2001) Digital Game-Based Learning. New York, NY: McGraWHill.