Reha Erdem’in Beş Vakit Filminde Simgesel Düzen ve Büyük Öteki
Berna Sitera DEĞİRMEN, Zeynep ÇETİN ERUS
Desire And Decadence In The Film Bildnis Einer Trinkerin (1979) As An Aesthetic Modernist Reaction
Yaratıcı Kadın Öznenin Çerçevesi: Alev Almış Bir Genç Kızın Portresi
Hegel'in Aufhebung'u Beoning (2018) Filminde Olamayanı Aramak
“Boşluk”un Ontolojisi Olarak Angelopoulos Sineması: Sonsuzluk ve Bir Gün
III. Ulusal Sinema ve Felsefe Sempozyumu Açılış Konuşması
Film Üzerine Felsefi Bir Soruşturma: Stanley Cavell’ın Film Ontolojisi
Ontolojik Yaklaşımda Mahallenin Fragmanına Sultan Filmi Üzerinden Bakmak
Performance Of Affects And Imitation Of Emotions: A Study On Babis Makridis's Pity Film