139
THE BRAND NEW TESTAMENT’TA ALTERNATİF BİR DÜNYA KURGUSU: BABALIK KRİZİ VE ANAERKİL ÜTOPYA
Emek ÇAYLI RAHTE
KENT VE ANTİ-GÖSTERİ: İSTANBUL’UN SİNE-MASAL İMGELERİ
Evinç DOĞAN, Evren DOĞAN
ŞİMDİKİ ZAMAN: KADIN KARAKTERLERİN FİLM MEKÂNLARINDAKİ TEMSİLİNİN FEMİNİST FİLM ELEŞTİRİSİ ÇERÇEVESİNDE İNCELENMESİ
Berceste Gülçin ÖZDEMİR
SEVGİLİLERİME GÜNCE: MÁRTA MÉSZÁROS’UN TARİHE DÜŞTÜĞÜ NOTLAR
Sevgi Can YAĞCI AKSEL
2000’LER TÜRK SİNEMASINDA KENTSEL DÖNÜŞÜM
Şeyma BALCI
2018 Bahar ve Güz Hakemlerimiz
Sinecine SİNECİNE