1-14
İlhan USMANBAŞ, Monoritmica, Klarnet, Klarnet Dörtlüsü, ÇağdaşTürkMüziği
Ilhan USMANBAS, Monoritmica, Clarinet, Clarinet Quartet, Contemporary Turkish Music
IGOR STRAVINSKY’NİN “SOLO KLARNET İÇİN 3 PARÇA” İSİMLİ ESERİNE YÖNELİK TEKNİK ÇALIŞMA YÖNTEMLERİ
Uluslararası Disiplinlerarası ve Kültürlerarası Sanat
MİKROTONAL KLARNET BARELİ VE HAREKETLİ KLARNET PARMAKLIĞı
Eurasian Journal of Music and Dance
1950 öncesi Sürrealizm ve Müzik İlişkisi: Anlaşmazlıklar ve Yakınlaşmalar
Söz ve Sesin Sınırında Ece Ayhan Şiiri ve İlhan Usmanbaş’ın Bakışsız Bir Kedi Kara’sı
MÜZİK EĞİTİMİ ANA BİLİM DALLARINDA KULLANILAN KLARNET METOTLARA İLİŞKİN ÖĞRETİM ELEMANI GÖRÜŞLERİ
Ali Taha DAMAR, Ajda ŞENOL SAKİN
Kentsel Rejim Kentsel Dönüşüme Karşı: Kentsel Dönüşümde Konut Sunum Biçimleri
İLHAN USMANBAŞ’IN VİYOLONSEL-PİYANO ESERLERİNİN ÖZELLİKLERİ
Eurasian Journal of Music and Dance
Barış AYGÜN, Muzaffer Özgü BULUT
İLHAN USMANBAŞ’IN SOLO FLÜT İÇİN FL.-75 ADLI ESERİNİN FORM ANALİZİ VE TEKNİK ÇALIŞMA YÖNTEMLERİ