ÂYET KAVRAMI VE ANLAM ALANI ÜZERİNE BİR ANALİZ
DİYARBAKIRLI KÂMÎ’NİN HADÎKA-İ MA’NEVİYYE’Sİ
16 MART 1921 MOSKOVA ANDLAŞMASI’NA TÜRK VE RUS KAYNAKLARINA GÖRE KARŞILAŞTIRMALI BIR BAKIŞ
OTOBİYOGRAFİ VE PAUL RICOEUR: TARİHSEL ANLATIDA ZAMANIN BİÇİMLENDİRİLMESİ
DİVAN ŞAİRİ VARSAĞIYI FARKLI ANLARSA
MANİSA AĞZINDA ESKİ BİR MİRAS PAYLAŞMA GELENEĞİ: OK(+LUK) ATMAK
SOSYAL VE GELENEKSEL BOYUTLARIYLA BURSA DAĞ YÖRESİ CUMA CAMİLERİ
HALİDE ALPTEKİN'İN AĞLAMA TUNA ROMANINDA BALKAN TÜRKLERİNİN SÜRGÜNÜ