EN ÇOK OKUNAN MAKALELER
SES EĞİTİMİNDE REGİSTER KAVRAMI VE SES TÜRLERİ
Sayfalar: 27-39
Çiğdem ALADAĞ
ATHOL FUGARD’IN “ADA” OYUNUNUN SUSKUNLUK SARMALI KURAMI BAĞLAMINDA VE GÖSTERGEBİLİMSEL YAKLAŞIMLA DRAMATİK METİN ANALİZİ
Sayfalar: 51-84
Birgül Yeşiloğlu GÜLER
XIX. YÜZYILA KADAR OSMANLI DÖNEMİ KENT MÜZİĞİNE, NAZARİYAT VE BESTECİLİK YÖNÜNDEKİ GELİŞMELERE GENEL BİR BAKIŞ
Sayfalar: 80-91
Murat Salim TOKAÇ
Sayı: 5 -2021Son Sayı
TÜRK ve JAPON NİNNİLERİNİN SÖZEL ve MÜZİKAL ANALİZİ
Sayfalar: 1-15
Çağatay Ege ŞAHİN, Feyzan GÖHER
AZERBAYCAN’DA İLK NOTALI HALK ÇALGILARI ORKESTRASI
Sayfalar: 16-20
Hamid SULTANOV, Aynur Elhan NAYİR
PANDEMİ SÜRECİNDE YÜKSEKÖĞRETİMDEKİ TİYATRO EĞİTİMİNE DAİR SORULAR/ÖNERİLER: TÜRKİYE ÖRNEĞİ
Sayfalar: 21-28
Duygu ÇELİK
GYÖRGY LİGETİ’NİN SOLO VİYOLONSEL SONATININ TEKNİK AÇIDAN İNCELENMESİ
Sayfalar: 29-39
Derya KIRAÇ SABZEHZAR
KONSERVATUVARLARDA SOLFEJ VE DİKTE DERSLERİ İÇİN ÖRNEK BİR UYGULAMA ÖNERİSİ
Sayfalar: 40-49
Hakan KALKAN
ISPARTA TÜRKÜLERİNİN EZGİ, RİTİM VE ŞİİR YAPISI BAKIMINDAN İNCELENMESİ
Sayfalar: 50-62
İbrahim ÖZ
1.3b549
Arşiv
Sayı : 5
Sayı : 4
Sayı : 3
Sayı : 2
Cilt: 1 - Sayı : 1