2018 Sayı: 32
İÇİNDEKİLER
Sanat Eseri ‘Üretmeye’ Son Vermek: Son Avangard Sitüasyonist Enternasyonel
Ozan BİLGİNER
İSTANBUL MARMARAY RAYLI İSTASYONLARININ BİLGİLENDİRME TASARIMLARININ KULLANICI GÖRÜŞLERİ AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ
Ömür MERT, Ülkü GEZER
ERZURUM OYALARININ TARİHİ GELİŞİMİ VE SANATSAL AÇIDAN İNCELENMESİ
Yunus BERKLİ, , Yasemin TEPE
HALDUN TANER’İN OYUNLARININ ÜSTÜNLÜK KURAMI BAĞLAMINDA İNCELENMESİ
Nergiz DEMİR SOLAK
İLİŞKİLER YARATMA BAĞLAMINDA SANATTA PORTRE
Gülçin KARACA, Rıdvan COŞKUN
Rezonansın Yayılma Mesafesinin Sanat Yoluyla İncelenmesi: Disiplinler Arası Geçirgenlik Konulu Eser Çalışması
Şebnem YÜKSEL
LİBERALİZMİN İLK TEMSİLCİSİ: JOHN LOCKE
Uğur Köksal ODABAŞ
Bir Türk Çizgi Karakteri Olan Efruz Bey’in 1924’deki Devr-i Alem Seyahati
Makbule SARIKAYA, İlter SARIKAYA
RESİM YÜZEYLERİNDE TEKNOLOJİ DESTEKLİ HAZIR DOKU KULLANIMI
Aylin ÖZKAN
133.7b 59b
Arşiv
Sayı : 41
Sayı : 39
Sayı : 40
Sayı : 37
Sayı : 38
Sayı : 35
Sayı : 36
Sayı : 34
Sayı : 33
Sayı : 32
Sayı : 31
Sayı : 30
Sayı : 29
Sayı : 25
Sayı : 26
Sayı : 27
Sayı : 28
Sayı : 24
Sayı : 23