2014 Cilt: 2 Sayı: 4
İÇİNDEKİLER
KÜLTÜREL OKURYAZARLIK AÇISINDAN GÖRSEL SANATLAR DERSİNİN ÖNEMİ
Aydın ZOR
YORUMLAYICI PARADİGMA YAKLAŞIMI KAVRAMLARIYLA SİNEMA SANATI ÜRETİMİNE BAKIŞ
İnci YAKUT
OSMANLI MEDRESELERİNDE ÖĞRETİLEN BELÂGAT KİTAPLARI
Muhittin ELİAÇIK
SANAT YAPITINDA PSİKOLOJİK OBJE ÜZERİNE HERMENEUTİK BİR ANALİZ: RESSAM GÜLBİN ZEREN ÖRNEĞİ
Rumiye ARSLAN, Mehmet YAPICI
İNGİLİZCEDE FİİLSİZ CÜMLELERİN KULLANIMI
Rahmouna ZIDANE
SOVYET SONRASI KIRGIZİSTAN SİNEMASINDA KİMLİKLERİN İNŞASI ve TEMSİLİ: BELGİSİZ MARSRUT FİLMİ ÖRNEĞİNDE
Erdoğan AKMAN, Regina JAMANKULOVA, Niyazi AYHAN
TEKNOLOJİ İLE SANAT İLİŞKİSİ VE BİR DİJİTAL SANAT ÖRNEĞİ OLARAK INSTAGRAM
Harun TÜRKMENOĞLU
OB I/I3Yl-IŞHVIVI XYHO)_ (ECTBEHHb_ X CBFISEÜI A3EPBAI/ILI)KAHCKOVI HAPOLIHOI/I MY3bIKI/I
Aytach RAHİMOVA
3TAI'IbI PA3BI/ITI/IFI I'IOHI/ITI/Il-IECKOFO POMAHA
Mehdi SHAMATOVICH
KAMUSAL ALANDA MASALSI SANATSAL YAKLAŞIMLAR
Sevgi Can SARGIN
SANAT İDEOLOJİ POLİTİKA İLİŞKİLERİ
Çağatay AKENGİN
FRANCISCO GOYA’NIN BELGE NİTELİĞİNDEKİ BASKI RESİMLERİ
Derya ŞAHİN
10.5b 10.9b
Arşiv
Cilt: 4 Sayı : 7
Cilt: 3 Sayı : 6
Cilt: 3 Sayı : 5
Cilt: 2 Sayı : 3
Cilt: 2 Sayı : 4
Cilt: 1 Sayı : 2
Cilt: 1 Sayı : 1